دلایل سفر به شهر زیبای دبی

به گزارش بلاگ پو، دبی، یکی از شهرهای امارات متحده عربی و از شهرهای توریستی معروف جهان است. از دلایل سفر به شهر زیبای دبی می توان تماشا جاذبه های تماشای دبی و سرگرمی در دبی را نام برد. سفر به دبی یکی از بهترین سفرهای جهان به شمار می رود. چرا که می توانید بهترین مراکز خرید جهان، بهترین هتل های جهان و مهیج ترین سرگرمیات جهان را در این شهر توریستی از نزدیک ببیند. از این رو تقاضای سفر به دبی در حال افزایش می باشد. برای آگاهی از دلایل سفر به شهر زیبای دبی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

دلایل سفر به شهر زیبای دبی

درباره شهر زیبای دبی

شهر مدرن دبی در جنوب کشور ایران، یکی از بزرگ ترین شهرهای کشور امارات متحده عربی است که هر ساله پذیرای حضور مسافران زیادی از بیشتر نقاط جهان از جمله ایران می باشد. بنابراین بیشتر مرکز ها و شهرهای مهم کشورهای جهان، پروازهای هوایی مستقیم به این شهر دارند و این سبب شده است که فرودگاه بین المللی دبی با بیش از 80 خط هوایی به عنوان یکی از شلوغ ترین فرودگاه های جهان شناخته گردد. شهر دبی دارای آب و هوای گرم و خشک است. دبی دارای بزرگ ترین مراکز خرید جهان از قبیل دبی مال، جاذبه های گردشگری متعدد مانند موزه معماری، برج خلیفه، آبنمای دبی، موزه سکه، مسجد جمیرا، پالم جمیرا و تفریحات مهیج و مجذوب نماینده مانند تفریحات کویری (سافاری و کویر نوردی)، تفریحات آبی (جت اسکی، فلای برد، پارک های آبی جهان، چتر بازی) می باشد. این موارد تنها چند مورد از جاذبه ها و تفریحات هستند که به عنوان منبع درآمدزایی دبی به شمار می فرایند. بلیط تهران دبی | بلیط دبی تهران با قیمتی استثنائی

دلایل سفر به شهر زیبای دبی

هر ساله مسافران زیادی از بیشتر نقاط جهان به دبی سفر می نمایند، اما یکی از سؤالاتی که در این بین به وجود می آید، این است که علت سفر به دبی چیست، برای پاسخ به این سؤال با ما همراه باشید تا در ادامه این متن به دلایل سفر به شهر زیبای دبی اشاره کنیم.

  1. دبی به عنوان یکی از مراکز تجاری پیروز و پررونق جهان شناخته شده است. به همین علت افراد زیادی از جمله ایرانیان به علت کارهای تجاری به این شهر سفر می نمایند. به همین دلیل سالن های کنفرانس بسیار بزرگ و شیک و نمایشگاه های متعددی در این کشور ساخته شده است.
  2. بسیاری از ایرانیان در شهر دبی و شهرهای اطراف آن بستگان و اقوام نزدیکی دارند از این رو این مورد نیز به عنوان یکی از دلایل سفر به دبی به شمار می رود.
  3. فاصله تهران تا دبی 1197 کیلومتر است که مدت زمان پرواز آن حدود دو ساعت و ده دقیقه می باشد، بنابراین این فاصله کم یکی از دلایل سفر به دبی به شمار می رود.
  4. به علت داشتن دانشگاه ها و مراکز پژوهشی پیشرفته
  5. یکی از سیاست های دبی این است که برای بسیاری از کسب و کارها مالیات را حذف نموده است و این خود می تواند یکی از دلایل سفر به شهر زیبای دبی برای کسب و کار باشد.
  6. به علت فاصله کم بین دبی و ایران هزینه پرواز به این شهر پایین است از این رو سفر به این کشور افزایش یافته است.
  7. فرهنگ و آداب و رسوم مردم دبی تا حدودی شبیه به فرهنگ ایران می باشد و می تواند یکی از دلایل سفر به دبی باشد.
  8. از دلایل دیگر برای سفر به دبی می توان به جاذبه های بسیار زیبا و دیدنی آن (برج خلیفه، مسجد شیخ زاید، بزرگراه شیخ زاید، موزه دبی، برج العرب، باستاکیا)، مراکز خرید معروف (دبی مال، مرکز خرید امارت، ابن بطوطه، دیره سیتی سنتر، دبی مارینا مال) و تفریحات مهیج و پر نشاط (شنا با کوسه در آکواریوم، بانجی جامپینگ، بیابان گردی، پارک آبی وایلد وادی، سرزمین عجایب) اشاره نمود، که نظیر آن ها در کمتر جایی پیدا می گردد. معروف ترین هتل دبی
  9. فرودگاه دبی یکی از بزرگ ترین فرودگاه های جهان به شمار می رود، که از نقاط مختلف جهان داری پروازهای مستقیم می باشد و این خود باعث دسترسی آسان به شهر شده است.
  10. دبی به علت داشتن برترین و لوکس ترین هتل های جهان که دارای برترین امکانات رفاهی هستند، اقامتی راحت برای تمام گردشگرانی که به این شهر سفر می نمایند فراهم آورده است. مجله گردشگری خبرنگاران

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 58209

به "دلایل سفر به شهر زیبای دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل سفر به شهر زیبای دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید