دلایل پیروزی پرسپولیس برابر استقلال از زبان برانکو

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس که پس از برد یک بر صفر این تیم برابر استقلال تهران در دربی هشتاد و نهم پایتخت برگزار گردید، گفت: وضعیت تیم بعد از چنین بازی سخت و برد بزرگی که در پی داشت خوب است.

دلایل پیروزی پرسپولیس برابر استقلال از زبان برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان انگیزه مضاعف دارند و از برد دیروز راضی هستند. خوشبختانه در حال حاضر به جز محمد انصاری مصدوم دیگری نداریم. درباره او نیز باید بگویم روند درمانش خیلی خوب انجام می گردد.

وی بار دیگر درباره برد این تیم مقابل استقلال صحبت کرد و گفت: بردی را کسب کردیم که برایمان خیلی ارزش داشت. توانستیم صدر جدول را حفظ کنیم، هوادارانمان را خشنود کنیم و با جو بهتر خیلی بهتر به استقبال بازی با پیکان می رویم.

برانکو ایوانکوویچ درباره استفاده از ارسال های بلند و کرنرها برای رسیدن به گل در بازی با استقلال اضافه نمود: خوشبختانه ما رجحان بالایی در این زمینه داشتیم، در 33 دوئل هوایی ما پیروز شدیم و استقلال توانست در 13 دوئل برنده گردد. البته این موضوع مشکل آنها بود. ما در ضربات ایستگاهی استقلالی ها واکنش خوبی داشتیم، گلی هم که زدیم روی سانتر زیبای ترابی و جایگیری مناسب نورالهی تبدیل به گل شد. این موضوع یکی از کیفیت های ماست.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه از پرسپولیس به عنوان شانس نخست قهرمانی در لیگ برتر یاد می گردد، توضیح داد: بازی به بازی پیش می رویم، هنوز 7 بازی تا آخر فصل باقی مانده است که تعداد زیادی است. استقلال هم با وجود باخت در بازی دیروز همچنان می تواند برای قهرمانی بجنگد. ضمن اینکه با تراکتور، سپاهان هم که مدعی قهرمانی هستند بازی خواهیم داشت. مهمترین مساله این است که با دو امتیاز اختلاف نسبت به تراکتورسازی در صدر جدول هستیم. خشنودیم که همچنان در هر سه جام حضور داریم.

برانکو درباره اینکه بین دو نیمه سمت داور رفت و در میان اعتراضات بازیکنان هر دو تیم یکی از استقلالی ها را هل داد، اضافه نمود: من خواستم بازیکن خودم را کنار بکشم تا روی حرف داور نظر ندهند. قصد داشتم آنها حواسشان به بازی باشد و به فوتبال فکر نمایند.

سرمربی پرسپولیس بازی های سخت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: پارسال در دومین بازی خود به السد قطر سه بر یک باختیم اما در نهایت در همان مرحله گروهی 13 امتیاز کسب کردیم. من هنوز هیچ گونه ناامیدی در این زمینه نمی بینم. بازی لیگ قهرمانان آسیا همواره قوی ترین و سخت ترین مسابقه است. وقتی قرعه کشی شد اعلام کردیم ما و استقلال در سخت ترین گروه ها هستیم.

سرمربی پرسپولیس در سرانجام درباره مشکلاتی که بر سر دریافت مطالبات خود از باشگاه دارد اضافه نمود: من با باشگاه قرارداد دارم و آن را دریافت خواهم کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5846

به "دلایل پیروزی پرسپولیس برابر استقلال از زبان برانکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل پیروزی پرسپولیس برابر استقلال از زبان برانکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید