دل بوسکه: در ضربات پنالتی خوش شانس بودیم، بازیکنانم باید از حضور در ماراکانا خشنود باشند

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از پیروزی شاگردانش مقابل ایتالیا گفت: در ضربات پنالتی خوش شانس بودیم.

دل بوسکه: در ضربات پنالتی خوش شانس بودیم، بازیکنانم باید از حضور در ماراکانا خشنود باشند

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال اسپانیا شب گذشته (پنجشنبه) در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها در ضربات پنالتی پیروز شد از سد ایتالیا بگذرد و راهی فینال این رقابت ها گردد. دیدار دو تیم در وقت های قانونی و 2 وقت اضافه با نتیجه تساوی صفر بر صفر به انتها رسید تا اسپانیا در ضربات پنالتی 7 بر 6 پیروزی را از آن خود کند.

ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از اتمام این دیدار گفت: ما در ضربات پنالتی خوش شانس بودیم. بازی خیلی سختی برای ما بود و هر دو تیم کوشش فوق العاده ای از خود نشان دادند. هر دو تیم در یک شرایط جوی سخت بازی روان و جوانمردانه ای از خود به معرض نمایش گذاشتند.

اسپانیا، قهرمان جام جهانی 2010 و قهرمان یورو در سال 2008 و 2012 روز یکشنبه در استادیوم ماراکانا شهر ریودوژانیرو در دیدار نهایی جام کنفدراسیون ها باید به مصاف برزیل، میزبان این رقابت ها برود.

سرمربی اسپانیا اضافه کرد: حالا ما باید به فکر این باشیم که در فاصله 3 روز مانده به فینال جام کنفدراسیون ها، ریکاوری خوبی داشته باشیم. به طور حتم با تمام توان خود در استادیوم ماراکانا مقابل سلسائو صف آرایی خواهیم کرد. بازیکنانمان باید همانند بچه ها از بازی در استادیوم ماراکانا خرسند باشند. آنها تاکنون عنوان های خوبی به دست آورده اند ولی در این استادیوم نیز به دنبال قهرمانی دیگری هستند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11702

به "دل بوسکه: در ضربات پنالتی خوش شانس بودیم، بازیکنانم باید از حضور در ماراکانا خشنود باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دل بوسکه: در ضربات پنالتی خوش شانس بودیم، بازیکنانم باید از حضور در ماراکانا خشنود باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید