دی سی با شزم رقابت با مارول را داغ تر می نماید

به گزارش بلاگ پو، یکی از آثار موردانتظار سال 2019 فیلم ابرقهرمانی شزم! (Shazam!) است که شانزدهم فروردین سال 98 شاهد اکران آن خواهیم بود.

دی سی با شزم رقابت با مارول را داغ تر می نماید

شزم که براساس شخصیت های کمیک های دی سی کامیکس ساخته می گردد، هفتمین اثر دنیای سینمایی دی سی (DC Extended Universe) به حساب می آید و دیوید اف. سندبرگ آن را کارگردانی نموده است. فیلم درباره پسر نوجوانی است که می تواند به وسیله کلمه جادویی شزم به یک ابرقهرمان بزرگسال تبدیل گردد. در حالی که نقش پسر نوجوان را اشر اینجل بازی می نماید، زکری لی وای ایفاگر نقش ابرقهرمان داستان است.

در حالی که فیلم ابرقهرمانی زن شگفت انگیز 1984 (Wonder Woman 1984) به عنوان دنباله فیلم سینمایی زن شگفت انگیز با تاخیر در اکران روبرو شده و قرار است در سال 2020 به سینماها برسد، به نظر می رسد شزم فیلم اصلی دنیا دی سی در سال 2019 خواهد بود.

اخیرا اظهارنظر یک کاربر در وبسایت ردیت که مدعی است بخشی از تصاویر اولیه فیلم را دیده درباره شزم خبرساز شد. این کاربر ادعا نموده بود شزم بهترین فیلم اقتباسی از کمیک های دی سی است که از زمان ساخت مجموعه فیلم های بتمن توسط نولان، ساخته شده است.

همین اظهارنظر در کنار موفقیت های اخیر آکوامن در گیشه باعث شده برخی از کارشناسان شزم را فیلمی ارزیابی نمایند که می تواند دی سی را دوباره در خط موفقیت بیاندازد و از نظر تجاری آثار سینمایی آن را به یک رقیب جدی تر برای آثار ابرقهرمانی دنیا سینمایی مارول تبدیل کند.

دنیا سینمایی مارول نسبت به دنیا سینمایی دی سی در حال حاضر هم از نظر تجاری و هم از نظر تعداد فیلم های تولیدی در طول سال شرایط بهتری دارد. مارول سال 2018 را با عرضه فیلم های پلنگ سیاه، انتقام جویان: جنگ ابدیت و مرد مورچه ای و زنبورک به خاتمه رساند در حالی که نماینده دی سی در این رقابت صرفا آکوامن بود. با این وجود آکوامن برای دی سی جنبه سرنوشت سازی داشت و همزمان با رسیدن به زمان اکران آن بسیاری از کارشناسان به این نکته اشاره کردند که این فیلم سینمایی می تواند سرنوشت آینده دنیا سینمایی دی سی را روشن کند.

به نظر می رسد با توجه به موفقیت های آکوامن، در سال های آینده شاهد جدی تر شدن رقابت تجاری میان مارول و دی سی باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3773

به "دی سی با شزم رقابت با مارول را داغ تر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی سی با شزم رقابت با مارول را داغ تر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید