کار های نیکی که سلبریتی ها انجام می دهند

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: بسیاری از افراد سال نو را تصمیمات جدید شروع می نمایند و تصمیم انجام کارهای نیک برای دیگران یکی از تصمیماتی است که خیلی از افراد می گیرند. مهم نیست این کار ها عظیم یا کوچک باشند، به طور مرتب انجام شوند یا یک بار. نفس کار است که مهم است و سلبریتی ها این را خوب می دانند. امیدواریم که دنیا در سال 2020 مهربان تر گردد. در این مطلب نگاهی به کار های نیک سلبریتی ها می اندازیم.

کار های نیکی که سلبریتی ها انجام می دهند

بیل گیتس هر سال کریسمس بابانوئل می گردد

کاربران رِدیت رسم خوبی دارند که هر سال قبل از کریسسمس، نقش بابانوئل را بازی می نمایند و سال جاری هم از این قاعده مستثنی نبود. اما کاربری به نام szor احتمالا خوش شانس ترین بود، چون بیل گیتس، بابانوئل او شد. ظاهرا بیل گیتس صفحه او را به دقت خوانده تا بهترین کریسمس را برایش رقم بزند. می توانید هدایای او را در عکس بالا ببینید.

بیل گیتس هر سال در این رسم حضور پیدا می نماید. او در سال 2017 به کاربری که عاشق گربه هاست، یک گربه عروسکی عظیم هدیه داد، در حالی که کاربر دیگری یک نسخه ویژه از کنسول بازی ایکس باکس وان را از او هدیه گرفت.

ریانا برای طرفدارانش که در باران خیس شده بودند، پیتزا فرستاد

ریانا طرفدارانش را پس از انتظار در باران برای حضور در کنسرتش در منچستر، انگلستان، سورپرایز کرد و برای آن ها پیتزا سفارش داد. آن ها نه تنها از این غذا لذت بردند، بلکه چندین جعبه با امضای خواننده گرفتند.

جینا رودریگز اجازه داد یکی از طرفدارانش لباس گلدان گلوب او را بپوشد

وقتی که یکی از کاربران توئیتر به نام جسیکا کازانوا نوشت: جینا دوست دارم پیراهن تو را در مهمانی بپوشم. اصلا انتظار نداشت جینا جوابش را بدهد. اما در کمال تعجب، نه تنها جینا پاسخ داد، بلکه پرسید: کجا زندگی می کنی؟ من اولین پیراهن گلدن گلوبم را که سال پیش پوشیدم دارم و می توانم آن را به تو بدهم. جسیکا موافقت کرد و به آرزویش رسید.

جیم کری به کشاورزان یاری می نماید درآمد بیشتری کسب نمایند

جیم کری بنیادی به نام Better U دارد. این بنیاد با استفاده از روش ویژه افزایش بازدهی برنج از کشاورزان حمایت می نماید، تا درآمد بیشتری برای کار سخت خود کسب کند.

استورمزی شهریه دانشگاه دانشجویان را پرداخت می نماید

این رپر معروف شهریه تحصیل در دانشگاه کمبریج دو دانشجو را از سال 2018 پرداخت می نماید. او حتی بورس تحصیلی خود به نام بورسیه استورمزی برای دانشجویان انگلیسی سیاهپوست را راه اندازی نموده است و همه هزینه های تحصیل را پوشش می دهد بدون اینکه انتظار بازگرداندن داشته باشد.

جان سینا آرزوی بچه ها بیمار را محقق می نماید

کشتی گیر، بازیگر و رپر، جان سینا، نقش فعالی در برآورده کردن آرزو ها در بنیاد یک آرزو بکن دارد. این بنیاد آرزو های بچه ها بیمار را برآورده می نماید. تا کنون، جان سینا یکی از فعال ترین سلبریتی ها در تحقق بخشیدن به آرزو های بچه ها بوده است.

گای فیری در رستورانش میزبان خانواده های بنیاد یک آرزو بکن است

شخص دیگری که در تحقق آرزو های دیگران نقش دارد، گای فیری، سرآشپز مشهور جهان و سازنده معروف سس خر است. او نه تنها بچه ها بیمار را به رستوران خود دعوت می نماید، بلکه اصرار دارد بچه ها با کل خانواده شان بیایند تا احساس راحتی نمایند.

خانواده ایروین (به همراه سایر سلبریتی ها) به حیوانات و افراد آُیب دیده در آتش سوزی استرالیا یاری می نمایند

خانواده استیو ایروین مرحوم فعالانه در نجات و یاری به حیواناتی که در آتش سوزی استرالیا آسیب دیده اند، نقش دارند. بیمارستان حیات وحشی که آن ها اداره می نمایند تا کنون بیش از 90هزار حیوان را درمان نموده است. بسیاری از افراد، از جمله سایر سلبریتی ها مثل نیکول کیدمن و راسل کرو هم به استرالیا یاری نموده اند. کرو حتی جایزه گلدن گلوب را از دست داد تا در کشورش بماند و تا جایی که می تواند یاری کند.

شارلیز ترون، متولد آفریقای جنوبی، از جوانان آفریقایی مراقبت می نماید

شارلیز ترون با ایجاد تغییر در مبارزه با ویروس اچ آی وی و ایمن نگه داشتن بچه ها و نوجوان از ایدز، از کشوری که در آن به جهان آمده حمایت می نماید. او پروژه توسعه آفریقای شارلیز ترون را تاسیس کرد که هدفش آگاهی رسانی به جوانان با یاری و حمایت کردن از سازمان های جامعه محوری است که با جوانان محلی همکاری می نمایند.

منبع: brightside

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

turkeyro.ir: ترکیه: سفر بقه سرزمین زیبایی ها، استانبول، آنتالیا، آنکارا، کوش آداسی

pariha.ir: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: برترین ها
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 29157

به "کار های نیکی که سلبریتی ها انجام می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار های نیکی که سلبریتی ها انجام می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید