رئیس جمهوری چین در نمایشگاه فناوری: سریعا در عرصه فناوری باید خودکفا شویم

به گزارش بلاگ پو، رئیس جمهوری چین در بازدید از نمایشگاه نوآوری علوم و فناوری این کشور بر کوشش برای خودکفایی در سطح فناوری و تبدیل شدن به قدرت اول فناوری در جهان تاکید نمود.

رئیس جمهوری چین در نمایشگاه فناوری: سریعا در عرصه فناوری باید خودکفا شویم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رسانه های چین، شی جین پینگ رییس جمهوری خلق چین 26 اکتبر هنگام بازدید از نمایشگاه ملی دستاوردهای نوآوری در علوم و فناوری در دوره سیزدهم برنامه پنج ساله تاکید نمود،

شی جین پینگ اضافه کرد در حال حاضر چین سفر تازهی را برای ساخت یک کشور مدرن سوسیالیستی به صورت همه جانبه شروع نموده است. نوآوری علمی و فنی صندلی و نقش بسیار مهمی در توسعه کلی حزب و کشور دارد. دست اندرکاران علوم و فناوری در سراسر کشور باید در جبهه مقدم علوم و فناوری دنیا و میدان اصلی نبرد مالی و مسایل کلان کشور قرار گیرند و برای برطرف نیازهای زندگی و سلامت مردم، نوآوری، اعتماد به نفس و عزم استوار داشته باشند.

رئیس جمهوری چین در ادامه صحبت های خود در این نمایشگاه گفت: وی ادامه داد، باید فرصت های نوآوری را مغتنم شمرد و شجاعانه بر قله های علمی و فناوری صعود کرد، بایستی مسائل توسعه را حل نموده و آگاهانه رسالت تاریخی باشکوه را برعهده گرفت. باید تحقق خوداتکایی علمی و فناوری در سطح بالا را تسریع بخشید و برای ایجاد قدرت علمی و فناوری دنیا و تحقق رستاخیز ملت چین سهم تازه و بیشتری ادا کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 57154

به "رئیس جمهوری چین در نمایشگاه فناوری: سریعا در عرصه فناوری باید خودکفا شویم" امتیاز دهید

1 کاربر به "رئیس جمهوری چین در نمایشگاه فناوری: سریعا در عرصه فناوری باید خودکفا شویم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهوری چین در نمایشگاه فناوری: سریعا در عرصه فناوری باید خودکفا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید