رازهای پولدار شدن؛ مثل یک ثروتمند فکر کنید

به گزارش بلاگ پو، با خواندن تیتر این مطلب، شما به اینجا آمده اید تا رازهای ثروتمند شدن را بدانید و درباره راه کارهای میلیونر شدن مطالبی بیاموزید. شما به اینجا آمده اید زیرا انسان ها خواستار چیزهای بهتری در زندگی هستند. این خواسته همه مردم است. شما دنبال امنیت مالی می گشت که تنها پول می تواند آن را تأمین کند. برخی از شما می خواهید استعدادهای خود را به کار گیرید تا به ثروت برسید. برخی از شما دنبال راه های آسان برای رسیدن به ثروت هستید و امیدوارید بی آنکه متقابلاً چیزی بدهید، ثروتی را به دست بیاورید. پس در این مطلب کتاب هایی را به شما معرفی می کنیم که راه های رسیدن به ثروت را به شما می آموزد و کلیدی را در دستتان قرار می دهد تا درها را به روی ثروت بگشاید.

رازهای پولدار شدن؛ مثل یک ثروتمند فکر کنید

پدر ثروتمند، پدر فقیر

یکی از دلایلی که باعث می گردد ثروتمندان هر روز ثروتمند و اقشار متوسط و فقرا با فقر دست و پنجه نرم نمایند این است که موضوع پول و چگونگی سرمایه گذاری و نیز استفاده از آن،تنها در خانه آموزش داده می گردد.در واقع بیشتر ما تنها به وسیله والدینمان با پول آشنا می شویم .در این صورت والدین فقیر چه چیزی می توانند راجع به پول به فرزندانشان بیاموزند؟

کتاب پدر پولدار، پدر بی پول نوشته رابرت کیوساکی توسط اعظم نایبی به فارسی برگردانده شده است. این کتاب درباره روش های پولدار شدن افراد معمولی سخن می گوید که چگونه خودشان را ثروتمند کردند و به مقام بالایی رسیدند. رابرت کیوساکی می گوید: مهم ترین علت مسائل اقتصادی مردم این است که سال های سال درس می خوانند اما درباره پول هیچ چیز نمی خوانند. نتیجه این است که فقط یاد می گیرند برای پول کار نمایند. اما هرگز نمی فهمند چه نمایند تا پول برایشان کار کند. کتاب حاضر یکی از 10 کتاب رجحان است که در سال 2001 در سرتاسر جهان فروش میلیونی داشته و در روزنامه های مشهور جهان همچون نیویورک تایمز نیز معرفی شده است. در توضیح پشت جلد آمده است: پدر پولدار، پدر بی پول کتابی است که افسانه درآمد بیشتر، لازمه پولدار شدن است را از بین می برد؛ با تفکر خانه خود را در حکم یک دارایی به حساب آوردن به مقابله بر می خیزد؛ به پدر و مادرها نشان می دهد که چرا نمی توانند برای آموزش های اقتصادی به فرزندشان، به سیستم آموزش مدارس متکی باشند؛ یک بار و برای همواره مفهوم دارایی و بدهی را برای ما روشن می سازد؛ و بالاخره به شما یاد می دهد چگونه مسایل اقتصادی و نقش پول را به فرزندتان بیاموزید تا آینده اقتصادی پیروزی پیش رو داشته باشند. کتاب حاضر را انتشارات هورمزد منتشر نموده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید: تفسیر 52 ایده طلایی نوشته ناپلئون هیل است. او برای نوشتن این کتاب به مدت 20سال به تحلیل زندگی 100 مرد نامی پرداخت و حاصل آن را به صورت 13 گام برای رسیدن به ثروت توضیح داده است. این کتاب چگونگی دست یابی به هدف را توضیح می دهد. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید مراحل سیزده گانه دستیابی به ثروت را توضیح داده است. رویای زندگی شما هر چه باشد توصیه های نویسنده این کتاب، حتما برای شما مفید واقع خواهند شد. بدون شک منظور این کتاب این نیست که تنها با فکر کردن می گردد کاری از پیش برد، هیل در این کتاب از رازی سخن می گوید که بعد آن را به طریقی فاش می نماید و می گوید: رازی وجود ندارد. تنها چیزی که واقعاً به آن احتیاج دارید این است که بیندیشید و ثروتمند شوید.

این کتاب از نخستین و جامع ترین کتاب هایی است که در قرن بیستم به معرفی روش های پیروزیت در زندگی و کسب و کار پرداخته و این روش ها را که تا آن موقع تنها در اختیار معدود افراد پیروز بوده، همگانی نموده است و توسط نشر نسل نواندیش منتشر شده است.

مثل یک ثروتمند فکر کن

همه ثروتمند شدن را دوست دارند، اما چه چیزی باعث می گردد بعضی به آن برسند و افراد زیادی در آرزوی آن بمانند؟ افراد ثروتمند یکسری ویژگی های مشترک دارند که یکی از مهمترین آنها طرز فکرشان است. طرز فکر شما می تواند سبک زندگی و آینده تان را بسازد. در این کتاب یاد می گیریم که چطور مثل یک ثروتمند فکر کنیم و با چندی از ثروتمندان پیروز جهان و اصول پیروزیت آنها آشنا می شویم.

همانطور که گفتیم افرادی که پیروزیت های بزرگی در زندگی به دست آورده اند، دارای چندین ویژگی شخصیتی مشترک با هم هستند. با آنالیز و شناخت این ویژگی ها شما می توانید بفهمید که پیروزیت در گذشته چطور به وجود آمده و شما امروز برای رسیدن به اهداف تان باید چه کارهایی انجام دهید.

شما می توانید برای خرید نسخه صوتی کتاب مثل یک ثروتمند فکر کن به لینک زیر مراجعه کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3971

به "رازهای پولدار شدن؛ مثل یک ثروتمند فکر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رازهای پولدار شدن؛ مثل یک ثروتمند فکر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید