رالی داکار، فزونی لوب در بخش اتومبیل، کاماز بدون رقیب در میان کامیون ها

به گزارش بلاگ پو، مرحله پنجم رالی اتومبیلرانی داکار با فزونی سباستین لوب، قهرمان پیشین مسابقات قهرمانی دنیا در بخش اتومبیل به خاتمه رسید.

رالی داکار، فزونی لوب در بخش اتومبیل، کاماز بدون رقیب در میان کامیون ها

به گزارش خبرنگاران، مرحله پنجم از چهل و یکمین دوره مسابقات اتومبیلرانی رالی در مسیر345 کیلومتری بین شهرهای موکه گوا و آره کیپا در کشور پرو برگزار گردید.

در بخش موتور، سم ساندرلند (انگلیس) از تیم ردبول-کی تی ام با زمان 4 ساعت، 11 دقیقه و 48 ثانیه زودتر از سایرین به خط خاتمه رسید. در رده بندی کلی، ریکی برابک آمریکایی از تیم مانستر هوندا در مکان نخست است.

در بخش کواد (چهارچرخ)، نیکولاس کاویگلیاسو، راننده آرژانتینی تیم درگ آن رالی با زمان 5 ساعت و 8 دقیقه و 11 ثانیه به مقام نخست رسید. او در دره بندی کلی نیز با زمان 20 ساعت و 57 دقیقه و 30 ثانیه اول است.

در بخش اتومبیل، سباستین لوب از فرانسه و دستیارش دانیل اِلِنا از لهستان از تیم پی اچ اسپورت با زمان 5 ساعت، 56 دقیقه و 34 ثانیه به عنوان نفرات نخست از خاتمه عبور کردند. در دره بندی کلی، ناصر العطیه، راننده قطری تیم تویوتا با زمان 17 ساعت و 19 دقیقه و 53 ثانیه اول است.

در بخش SXS، رودریگو خاویر مورنو و خورخه گابریل دیاز هر دو از شیلی و از تیم کن آم شیلی با زمان 6 ساعت، 33 دقیقه و 52 ثانیه زودتر از سایرین به خط خاتمه رسیدند. آنها در مجموع با زمان 21 ساعت و 36 دقیقه و 25 ثانیه، پیشتاز هستند.

در بخش کامیون، ادوراد نیکولایف، اوگنی یاکوفلف و ولادیمیر ریباکوف از تیم کاماز روسیه با زمان 5 ساعت، 53 دقیقه و 33 ثانیه به خط خاتمه رسیدند. آنها در مجموع با زمان 19 ساعت و 45 دقیقه و 37 ثانیه پیشتاز و دیگر رانندگان تیم کاماز در تعقیب آنها هستند.

رانندگان امروز در آره کیپا استراحت می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3961

به "رالی داکار، فزونی لوب در بخش اتومبیل، کاماز بدون رقیب در میان کامیون ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رالی داکار، فزونی لوب در بخش اتومبیل، کاماز بدون رقیب در میان کامیون ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید