راهنمای ثبت شرکت

به گزارش بلاگ پو، امروزه بعضی از شرکت ها اقدام به ارائه راهنمای ثبت شرکت برای متقاضیان می نمایند.

راهنمای ثبت شرکت

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام ثبت فردا، لازمه ثبت شرکت آگاهی از قوانین تجاری کشور می باشد، همچنین افراد باید نسبت به چگونگی ثبت شرکت نیز اطلاعات کافی را کسب نمایند.

به همین دلیل شرکت ثبت فردا با بهره گیری از مشاوران مجرب و متخصص و نیز با کمک افراد صاحب نظر، صاحبان شرکت را در راستای نیل به مقصودشان کمک می نماید.

امروزه به توجه به پیشرفت علم و فناوری، نحوه ثبت شرکت از شیوه مرسوم و قدیمی خود فاصله گرفته است؛ به عبارت دیگر، افراد به وسیله مراجع به سایت https://irsherkat.ssaa.ir و طی مراحل سایت، قادر به ثبت شرکت موردنظر خود خواهند بود.

در این میان شرکت هایی نیز برای مشاوره و کمک به صاحبان شرکت راه اندازی شده اند.

به عبارت دیگر بعضی از شرکت ها اقدام به ارائه راهنمای ثبت شرکت برای متقاضیان می نمایند. برای انجام پروسه ثبت شرکت، آگاهی از قوانین تجاری کشور الزامی می باشد، در غیر این صورت افراد در طول فرایند ثبت شرکت با خسارات جبران ناپذیری روبرو خواهند شد.

همچنین افراد باید نسبت به چگونگی ثبت شرکت نیز اطلاعات کافی را کسب نمایند. به همین دلیل شرکت ثبت فردا با بهره گیری از مشاوران مجرب و متخصص و نیز با کمک افراد صاحب نظر در این زمینه، صاحبان شرکت را در راستای نیل به مقصودشان کمک می نماید.

یکی دیگر از مزایای بسیار منحصربه فرد شرکت ثبت فردا، ارائه مشاوره رایگان در این زمینه می باشد.

از سویی دیگر با توجه به موقعیت کشور ایران و نیز وجود فرصت های بسیار زیاد برای سرمایه گذاری و کسب ثروت در این کشور، بدیهی است که طیف وسیعی از صاحبان سرمایه خواستار سرمایه گذاری و ثبت شرکت در ایران می باشند.

بنابراین وجود شرکت های کاربردی نظیر شرکت ثبت فردا، به وسیله ارائه راهنمای ثبت شرکت به افراد در راستای بهبود شرایط مالی کشور بسیار الزامی می باشند. شرکت ثبت فردا علاوه بر مشاوره رایگان اقدام به ثبت شرکت متقاضیان نیز می نماید.

به همین دلیل در ادامه راهنمای ثبت شرکت، ارائه شده توسط شرکت ثبت فردا آورده شده است.

گام اول از راهنمای ثبت شرکت

یکی از مهم ترین مراحل در راهنمای ثبت شرکت انتخاب شرکا و سهامداران می باشد. شرکت ثبت فردا نیز که یک شرکت پیشگام در ارائه هدایت ها و مشاوره های بسیار ارزشمند به افراد می باشد، بر این مرحله از راهنمای ثبت شرکت بسیار تأکید دارد، زیرا طولانی بودن مدت زمان همکاری مستلزم انتخاب افرادی به عنوان شریک و سهامدار است که علاوه بر عدم سوءپیشینه و داشتن روحیه همکاری، در زمینهٔ فعالیت های مالی و تجاری نیز تجربه لازم را داشته باشند.

در غیر این صورت حتی در صورت ثبت شرکت نیز، کسب وکار و تجارت با مسائل بسیار جدی روبرو خواهد شد.

به همین دلیل شرکت ثبت فردا توصیه می نماید که صاحبان شرکت پیش از اقدام به تایید نهایی اسامی شرکا و سهامداران، مدارکی نظیر گواهی عدم سوءپیشینه و مدارک شناسایی افراد موردنظر را دریافت نمایند.

گام دوم از راهنمای ثبت شرکت

معین نام شرکت یکی دیگر از مراحل موجود در راهنمای ثبت شرکت می باشد. یکی از نکات بسیار مهمی که در این مرحله شرکت ثبت فردا بر آن بسیار تأکید می نماید این است که نام انتخاب شده باید با فرهنگ کشور ایران در تضاد نباشد.

از سویی دیگر شرکت ثبت فردا تأکید می نماید که نام معین شده باید سه سیلابی و بامعنی بوده و نشان دهنده نوع عملکرد شرکت باشد.

سامانه ثبت شرکت در این گام، پنج فیلد برای وارد کرد پنج نام پیشنهادی را فعال می نماید که افراد باید نام های پیشنهادی خود را پس از رتبه بندی وارد فیلدهای مربوطه کند.

گام سوم از راهنمای ثبت شرکت

شرکت ثبت فردا در سومین مرحله از راهنمای ثبت شرکت بر انتخاب موضوع فعالیت تجاری تأکید می نماید. طبق قوانین کشور ایران موضوع انتخاب شده برای شرکت باید منع شرعی نداشته باشد علاوه بر آن باید، تضمین نماینده منافع عقلانی نیز باشد.

همان طور که می دانیم موضوع فعالیت های شرکت نشان دهنده مهم ترین هدف شرکت است بنابراین می توان گفت این مرحله در جذب مشتریان بسیار تأثیرگذار می باشد. با توجه به حساسیت بسیار بالای این مرحله استفاده از هدایت های بسیار ارزشمند کارشناسان شرکت ثبت فردا بسیار توصیه می گردد.

در رابطه با مدت زمان فعالیت شرکت ها دو دسته بندی محدود و نامحدود وجود دارد که کارشناسان شرکت ثبت فردا بر مشورت با تمامی شرکا در رابطه با مدت زمان فعالیت شرکت تأکید می نمایند.

گام چهارم از راهنمای ثبت شرکت

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین مؤلفه های کسب وکار تجاری سرمایه می باشد.

کارشناسان شرکت ثبت فردا نیز از این مرحله به عنوان یکی از مراحل بسیار مهم ثبت شرکت یاد می نمایند، زیرا آن ها میزان سرمایه اولیه شرکت ها را نشان دهنده میزان اهمیت یک شرکت تلقی می نماید.

در حالت کلی صاحبان شرکت پس از طی مراحل مذکور، باید در این مرحله از راهنمای ثبت شرکت، میزان سرمایه اولیه را نیز معین نمایند.

گام پنجم از راهنمای ثبت شرکت

با توجه به اینکه در هر شرکت سمت های گوناگونی نظیر رئیس هیئت مدیره، عضو هیئت مدیره، بازرس اصلی و...وجود دارد باید در اسرع وقت سمت هر یک از اعضا معین گردد.

از سویی دیگر کارشناسان شرکت ثبت فردا تأکید می نمایند که برای جلوگیری از بروز مسائل حقوقی سمت معین شده افراد، حتماً باید در اساسنامه شرکت قید گردد.

گام ششم از راهنمای ثبت شرکت

در این مرحله از راهنمای ثبت شرکت، کارشناسان شرکت ثبت فردا معین و ثبت آدرس و کد پستی دفتر مرکزی شرکت را الزامی تلقی می نمایند.

پس از طی این مرحله، آدرس ثبت شده در سامانه به عنوان آدرس شرکت تلقی شده و در روزنامه رسمی شرکت نیز منتشر می گردد.

ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است قید نمودن آدرس شعب در اساسنامه شرکت نیز الزامی می باشد.

کارشناسان شرکت ثبت فردا به عنوان آخرین مرحله از راهنمای ثبت شرکت توصیه می نمایند که افراد تا زمان دریافت پیغام از سامانه ثبت شرکت ها، به منظور تایید یا عدم تایید اطلاعات ارسالی منتظر بمانند.

در صورت تایید مدارک ارسالی، سامانه اقدام به ارسال شماره ثبت شرکت خواهد نمود.

آگهی ثبت شرکت که حاوی اطلاعاتی نظیر نام شرکت، نوع فعالیت تجاری شرکت، مدت زمان فعالیت و تغییر آدرس شرکت و... می باشد، باید در روزنامه رسمی نیز به چاپ برسد.

انتهای رپرتاژ آگهی

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18618

به "راهنمای ثبت شرکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای ثبت شرکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید