راه اندازی سیستم هوشمندسازی حمل ونقل دانش آموزی در کشور

به گزارش بلاگ پو، مدیر یکی از شرکت های فناور از راه اندازی سیستم هوشمندسازی حمل ونقل دانش آموزی برای اولین بار در کشور اطلاع داد.

راه اندازی سیستم هوشمندسازی حمل ونقل دانش آموزی در کشور

سید رضا حسینی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: ارائه خدمات متنوع به کاربران اعم از خانواده ها و مسئولان مدرسه از جمله امکانات این سیستم است که خانواده ها را در جریان اتفاقاتی که برای فرزندشان در راستا خانه تا مدرسه یا بالعکس می افتد، قرار می دهد. زمان سوار شدن دانش آموز به سرویس مدرسه، زمان رسیدن به مدرسه و خانه و محل دقیق سوار و پیاده شدن دانش آموز از جمله مواردی هستند که این سیستم به اطلاع خانواده ها می رساند.

وی ادامه داد: برای دانش آموزان مقاطع پایین تر خصوصاً دوران ابتدایی امکانی در نظر گرفته شده است که به محض نزدیک شدن سرویس مدرسه به محل سوار کردن دانش آموز، پدر یا مادر دانش آموز با پیامکی که از طرف این سامانه به تلفن همراهشان ارسال می گردد، از این موضوع آگاه می شوند و می توانند فرزند خود را در زمان مناسب به محل سوار شدن بفرستند که این امکان در فصول سرد سال و در مواقعی که در رسیدن سرویس مدرسه تاخیری ایجاد می گردد، بسیار مفید است.

حسینی با اشاره به امکان پرداخت شهریه سرویس مدرسه به صورت آنلاین و توسط این نرم افزار، گفت: سوابق سوار و پیاده شدن دانش آموز به سرویس مدرسه به طور کامل در این نرم افزار قابل مشاهده است و خانواده ها این امکان را دارند تا به نوع برخورد راننده امتیاز دهند و در صورتی که شکایتی از راننده سرویس دارند، به طور آنلاین با شرکت مربوطه در میان بگذارند تا از این طریق به شکایات آنان رسیدگی گردد.

وی ادامه داد: امکانی در این نرم افزار تدارک دیده شده است که خانواده ها می توانند شهریه را به صورت مقطعی و در هر زمانی که امکان پرداخت برای آنان وجود دارد، پرداخت نمایند و بعد از خاتمه هر تراکنش می توانند سوابق پرداخت شهریه سرویس را به طور کامل مشاهده نمایند. اگر خانواده ها شهریه را به صورت چک پرداخت نموده باشند، دو یا سه روز قبل از زمان فرا رسیدن موعد پرداخت چک، به وسیله سامانه پیامکی این موضوع به خانواده ها یادآوری می گردد.

مدیر این شرکت فناور از امکان ارتباط مستقیم خانواده ها با شرکت حمل و نقل تحت قرارداد اطلاع داد و اضافه کرد: در صورتی که دانش آموز به هر دلیلی نتواند در ساعت معین شده در محل معین شده حضور داشته باشد، این موضوع به یاری نرم افزار به راننده اطلاع داده خواهد شد تا در جریان کامل این موضوع قرار داشته باشد. همچنین شرکت حمل و نقل می تواند از سوابق کامل حمل و نقل دانش آموز به طور دقیق آگاه گردد.

حسینی گفت: رانندگان سرویس نیز دارای اپلیکیشنی هستند که لیست تمام دانش آموزانی که باید به آنها سرویس رسانی گردد به تفکیک هر مدرسه در آن وجود دارد و رانندگان می توانند از زمان بندی دقیق آن آگاه شوند. همچنین رانندگان می توانند برای دانش آموزان نمره انضباطی را در هر روز نظر بگیرند تا شرکت مربوطه و مدرسه در جریان نوع برخورد دانش آموز در طول راستا قرار بگیرند.

وی به امکان مشاهده سوابق و فیش های حقوقی برای رانندگان در این نرم افزار اشاره نمود و اضافه کرد: امکان راستایابی و سنجش فاصله در این نرم افزار برای رانندگان در نظر گرفته شده است تا در صورت وجود ترافیک در راستای خاص، راستاهایی که امکان سریع تر رسیدن به مقصد وجود دارد به رانندگان نشان داده گردد.

مدیر این شرکت فناور با اشاره به اینکه امکان مشاهده موقعیت راننده به صورت زنده برای مدرسه و شرکت حمل ونقل دانش آموزان وجود دارد، گفت: اطلاعات هر راننده و معینات کامل خودرو به طور کامل قابل رؤیت هستند که این امکان می تواند احساس امنیتی را برای خانواده ها، مدارس و شرکت ایجاد کند. شرکت ها در این نرم افزار می توانند امور اقتصادی خود را به طور کامل مدیریت نمایند و به طور دقیق در جریان تمامی تراکنش های اقتصادی قرار بگیرند.

حسینی در ادامه صحبت های خود توضیح داد: تقریباً 9 ماه است که بر روی این پروژه در حال فعالیت هستیم و در حدود 170 میلیون تومان نیز تا کنون برای راه اندازی آن هزینه نموده ایم. تا کنون 3 شرکت این نرم افزار را از ما خریداری نموده اند و مجموعه جهاد دانشگاهی استان مرکزی در بحث بازاریابی و فروش نرم افزار از ما حمایت خواهد نمود. در حال حاضر نسخه های وب سایت، اندروید و ios برای این اپلیکیشن تهیه شده اند که کاربران می توانند از آنها استفاده نمایند.

وی با تاکید بر اینکه این نرم افزار به طور کاملاً رایگان در اختیار خانواده ها قرار می گیرد، ادامه داد: فقط افرادی که برای نرم افزار تعریف می شوند، قابلیت دسترسی به سوابق دانش آموز را دارند. خوشبختانه این نرم افزار تا کنون با استقبال خوبی از سوی شرکت های مختلف روبرو شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5458

به "راه اندازی سیستم هوشمندسازی حمل ونقل دانش آموزی در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی سیستم هوشمندسازی حمل ونقل دانش آموزی در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید