راه اندازی مرکز نوآوری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در همدان

به گزارش بلاگ پو، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: با همکاری پارک علم و فناوری همدان، از فناوری های نوین و جدید برای توسعه بخش های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان به کار گرفته می گردد.

راه اندازی مرکز نوآوری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در همدان

بهگزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی همدان، علی مالمیر روز یکشنبه 29 تیرماه، درجلسه آنالیز نحوه استفاده از فناوری های نوین درحوزه چهارگانه میراثفرهنگی، صنایعدستی، گردشگری و سرمایهگذاری اعلام کرد: این همکاری ها بین این اداره کل و پارک علم و فناوری استان در زمینه های علمی، تخصصی، تحقیقاتی، بازرگانی و تحقیقات بازار و توسعه فناوری اطلاعات خواهد بود.

او اضافه نمود: همچنین زمینه برگزاری همایش ها و کارگاه های آموزشی تخصصی برای توسعه رقابت پذیری با ورود فناوری در حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با همکاری و هماهنگی این اداره کل و پارک علم و فناوری استان فراهم می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: به همین منظور امیدواریم با راه اندازی مرکز نوآوری شهرلالجین بتوانیم گام اول این طرح را به انجام رسانده و برای سایر شهرستان ها نیز در زمینه های مختلف، گام های بعدی را برداریم.

محمدحسن مرادی رئیس پارک علم و فناوری همدان نیز در این جلسه بر لزوم توجیه بخش خصوصی برای استقبال از فعالیت شرکت های دانش بنیان و مشارکت در توسعه فناوری های مربوط به حوزه های مذکور و بهبودکیفیت خدمات ارائه شده تاکید نمود.

او اضافه نمود: پارک علم و فناوری آماده ارائه تسهیلات ارزان قیمت به ایده های خلاقانه بخش خصوصی در حیطه فن آوری بوده و از این بخش برای شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی حمایت های لازم را خواهد نمود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 30823

به "راه اندازی مرکز نوآوری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی مرکز نوآوری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید