راه اندازی پویش دوریم و دوستیم در انتشارات مدرسه

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی انتشارات مدرسه؛ با توجه به استمرار شرایط اضطراری ناشی از ویروس کووید-19 در کشور و همچنین تداوم مبارزه با بیماری کرونا و اهمیت موضوع قطع زنجیره انتقال این ویروس، در انتشارات مدرسه پویش دوریم و دوستیم راه اندازی شد.

راه اندازی پویش دوریم و دوستیم در انتشارات مدرسه

با توجه به ضرورت پرهیزاز حضور در اماکن عمومی و روی آوردن به خرید از راه دور پویشدوریم و دوستیم از 20 اردیبهشت ماه شروع و تا انتها تابستان سال جاری ادامه دارد.

در این پویش که سراسری است سعی شده آثار همه حوزه ها اعم از رمان، داستان، علمی، آموزشی و روانشناسی و... از انتشارات مدرسه و 20 ناشر برگزیده قابل دسترسی باشد تا علاقه مندان بتوانند راحت تر و با توجه به نیاز خود خرید کنند.

در این پویش تدابیری برای تجهیز کتابخانه های مدارس برای معلمان و دانش آموزان، کتابفروشی ها، کنندگی ها و پاتوق های فرهنگی و برگزاری مسابقات کتابخوانی و نمایشگاه کتاب آن لاین اندیشیده شده است. برنامه های دیگری هم با این پویش همراه است که متعاقباٌ اعلام خواهد شد.

بنابراین گفته؛ مخاطبان و دوستداران آثار ناشران با مراجعه به پایگاه خبری انتشارات مدرسه به نشانی www.madresehpub.ir می توانند با کلیک روی کتاب های انتشارات مدرسه، منتخب کتاب های سایر ناشران و کتاب ومحصولات آموزشی آثار مورد نظر پویش را انتخاب و خریداری کنند.

ایپتن

ایپتن | آخرین اخبار و مقالات گردشگری

مجله توسعه دهنده

مجله توسعه دهنده | مجله تکنولوژی و علوم رایانه
منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25942

به "راه اندازی پویش دوریم و دوستیم در انتشارات مدرسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی پویش دوریم و دوستیم در انتشارات مدرسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید