ربات هوشمند سامسونگ معرفی شد

به گزارش بلاگ پو، شرکت سامسونگ در جریان برگزاری نمایشگاه CES از یک ربات هوشمند ویژه امور خانه رونمایی کرد. این ربات هوشمند به نام Bot Handy شناخته می شود و قادر است امور مختلف خانه را به سرعت سازماندهی کند.

ربات هوشمند سامسونگ معرفی شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگر طی چند سال گذشته ربات های سامسونگ را دنبال کرده باشید، چندین دستگاه Bot را مشاهده کرده اید.

Bot Handy در حال حاضر ربات جدید سامسونگ یک ایده در دست اجراست. این دستگاه با هوش مصنوعی پیشرفته کار می کند و اجسام را از نظر اندازه، شکل و وزن تشخیص می دهد.

این ربات به دلیل توانایی در برداشتن اشیا، یک دستیار مناسب برای کار های روزمره خانه و آشپزخانه است. برای مثال این ربات می تواند ظروف را شسته و در قفسه های خشک کن قرار دهد.

م

سامسونگ ادعا می کند که Bot Handy قادر خواهد بود تفاوت بین ترکیب مواد اجسام مختلف را تشخیص دهد. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این ربات داده نشده هیچ قیمتی توسط این شرکت به اشتراک گذاشته نشده است.

این ربات برای شناسایی و پاسخگویی به رفتار شما از هوش مصنوعی استفاده می کند، برنامه ها و عادت های شما را یاد می گیرد و برای شما راهنمایی می فرستد تا در طول روز های شلوغ کار های مهم را به شما یادآوری کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 41832

به "ربات هوشمند سامسونگ معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربات هوشمند سامسونگ معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید