ربیعی: مقابل تیم خوب و دونده پیکان باید هوشمندانه بازی کنیم، کیفیت فنی ما در بازی با استقلال دیده شد

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت، تیمش در مصاف با پیکان که حریفی خوب و دونده است، باید هوشمندانه بازی کند.

ربیعی: مقابل تیم خوب و دونده پیکان باید هوشمندانه بازی کنیم، کیفیت فنی ما در بازی با استقلال دیده شد

به گزارش خبرنگاران، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان گفت: یکی از بازی های مهم و سخت ما در آخرین بازی نیم فصل اول قرار است فردا برگزار شود. تیم پیکان را می شناسم. این تیم بازیکن خوبی دارد و بسیار دونده هستند. بعد از بازی با استقلال بیشتر مشغول ریکاوری بودیم و تمرین زیادی نداشتیم. امیدوارم فردا بازی خوبی از لحاظ کیفیت فنی داشته باشیم و می دانم که بازی خوبی خواهد بود. امیدوارم در این بازی تیمی پیروز شود که محق تر است.

وی درباره عملکرد مس در بازی قبلی مقابل استقلال، شرح داد: بازی قبلی گذشته است. در آن بازی چون بازتاب بیشتری داشت کیفیت فنی تیم ما دیده شد، ولی مس در این فصل در هفته های متوالی کیفیت خود را نشان داده است.

سرمربی تیم فوتبال مس یادآور شد: جهتی را در حال طی کردن هستیم و قطعاً ایراداتی داریم که باید برطرف کنیم و این جهت را ادامه دهیم. نقطه قابل اعتنا برای ما همین موضوع است که اگر ما در خواب بازی قبلی بمانیم قطعاً در بازی بعدی اذیت خواهیم شد. این یکی از نگرانی های من برای بازی فردا خواهد بود، ولی با تجربه ای که از بچه ها سراغ دارم باید مقابل تیم خوب و دونده پیکان یک بازی هوشمندانه انجام دهیم.

ربیعی درباره غایبان تیمش در بازی فردا، اضافه کرد: برای این بازی مهدی کیانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، ولی دیگر بازیکنان را تا حدودی در اختیار داریم. چند بازیکن مصدوم مان مثل محمدحسین کریم زاده و قائم اسلامی خواه هم به تمرینات گروهی بازخواهند گشت و باید ببینیم شرایط آنها برای نیم فصل دوم چگونه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 59630

به "ربیعی: مقابل تیم خوب و دونده پیکان باید هوشمندانه بازی کنیم، کیفیت فنی ما در بازی با استقلال دیده شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "ربیعی: مقابل تیم خوب و دونده پیکان باید هوشمندانه بازی کنیم، کیفیت فنی ما در بازی با استقلال دیده شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: مقابل تیم خوب و دونده پیکان باید هوشمندانه بازی کنیم، کیفیت فنی ما در بازی با استقلال دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید