رجبی و احمدی در یک قدمی طلای تکواندو

به گزارش بلاگ پو، تکواندوکاران اوزان 63- و 87 - کیلوگرم ایران با پیروزی مقابل حریفان به فینال بازی های داخل سالن آسیا راه یافتند.

رجبی و احمدی در یک قدمی طلای تکواندو

به گزارش خبرنگاران، در شروع روز رقابت های تکواندو بازی های داخل سالن آسیا 2017 که به میزبانی کشور ترکمنستان و با حضور 258 هوگوپوش و به مدت چهار روز برگزار می گردد، در بخش مردان و در وزن 63- کیلوگرم سروش احمدی پس از استراحت در دور نخست در مرحله یک هشتم نهایی جعفر دهو ماد از عراق را 24 بر 7 شکست داد.

احمدی در مرحله یک چهارم نهایی حکمت الله زاین از افغانستان را با نتیجه 24 بر 9 در هم کوبید و با صعود به جمع چهار نفر سرانجامی، مدال برنزش را مسجل کرد. نماینده وزن 63- کیلوگرم ایران برای صعود به فینال هوچیا هسین از چین تایپه را پیش رو داشت که در سرانجام پیروز شد با نتیجه 18 بر 4 برابر این حریف به پیروزی برسد و به فینال بازیهای داخل سالن آسیا راه یابد.

احمدی در ملاقات فینال به مصاف کلومپانگ نوتاوی از تایلند می رود.

همچنین در وزن 87-کیلوگرم سعید رجبی هم که با قرعه استراحت دردور نخست رو برو شد در اولین ملاقاتش در مرحله یک چهارم سرانجامی آدام لسلی میرس از استرالیا را 24 بر 4 از پیش رو برداشت و ضمن راه یابی به جمع چهار نفر برتر مدال برنزش را نیز قطعی کرد.

تکواندو کار سنگین وزن ایران در مرحله نیمه نهایی مقابل بائه ایل گوی از کره جنوبی 33 بر 5 پیروز شد و فینالیست شد. او در مسابقه سرانجامی با لی جین تائو از چین ملاقات می نماید.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16181

به "رجبی و احمدی در یک قدمی طلای تکواندو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجبی و احمدی در یک قدمی طلای تکواندو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید