رستمیان: شرایط دشوار میزبانی برای همه است، رقبایم را می شناسم و برای مدال می جنگم

به گزارش بلاگ پو، ملی پوش تیراندازی با تپانچه ایران گفت: اکثر رقبایم در بازی های آسیایی را می شناسم، چرا که در تورنمنت های قبلی با آنها رقابت داشته ام.

رستمیان: شرایط دشوار میزبانی برای همه است، رقبایم را می شناسم و برای مدال می جنگم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، هانیه رستمیان یکی از ملی پوشان اعزامی کشورمان به بازی های آسیایی 2018 گفت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم. از زمان حضور در پالمبانگ امروز سومین جلسه تمرینی خود را برگزار کردم که تمرین رسمی به شمار می رفت که خوشبختانه توانستم آمادگی ام را به نمایش بگذارم.

وی ادامه داد: کمی از لحاظ آب و هوایی مشکل داریم و اینکه دمای هوا در سالن محل برگزاری بازی ها بسیار گرم است و در این چند روز تنها مشکل برای تمرینات همین بود که امیدوارم تا فردا بتوانند به این مشکل سر و سامان بدهند.

رستمیان اضافه نمود: البته سالن 10 متر شرایط بهتری نسبت به سالن 25 متر دارد و این کار را برای همه ورزشکاران این رشته دشوار نموده است و فقط مختص به من و یا کاروان ایران نیست و ما سعی کردیم بدون توجه به این کاستی ها کار خودمان را انجام بدهیم.

ملی پوش تیراندازی ایران در خصوص شرایط حریفانش برای کسب مدال در بازی های آسیایی گفت: اکثر رقبایم را می شناسم، چرا که در تورنمنت های قبلی با آنها رقابت داشته ام.کشورهایی مثل چین،کره و هند از رقیبان اصلی ما به شمار می روند که از قهرمانان المپیک و جهانی در ترکیب خود بهره می برند و این کار ما را دشوار تر می نماید.

رستمیان در خاتمه اعلام کرد: شرایط دشوار میزبان شامل حال همه تیم ها می گردد و همانطور که آنها کوشش شان را برای کسب مدال انجام می دهند، ما هم بیکار نمی نشینیم و تمام کوشش خود را می کنیم اما واقعا نمی توانم قول مدال و رنگ مدال بدهم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 531

به "رستمیان: شرایط دشوار میزبانی برای همه است، رقبایم را می شناسم و برای مدال می جنگم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستمیان: شرایط دشوار میزبانی برای همه است، رقبایم را می شناسم و برای مدال می جنگم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید