رعایت مر قانون از مهمترین شاخصه های انتخاب فرد اصلح

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/گیلان فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: رعایت مر قانون از مهمترین شاخصه هایی است که می تواند در انتخاب فرد اصلح تأثیرگذار باشد.

رعایت مر قانون از مهمترین شاخصه های انتخاب فرد اصلح

حسن رستم زاد در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نشست خبری خود با اصحاب قلم و رسانه، اظهار کرد: از مهمترین وظایف اصحاب قلم و رسانه، اطلاع رسانی دقیق، شفاف و سالم می باشد که زمینه را برای حضور حداکثری مردم فراهم می نماید.

وی ادامه داد: رسانه ها چشم، گوش و زبان مردم هستند و شفاف سازی می تواند شرایط را برای حضور مطلعانه مردم در پای صندوق های رأی مهیا کند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه انتخابات از مهمترین برکات نظام برای مشخص سرنوشت ملت است، اضافه نمود: ایران سیستمی متفاوت برای انتخابات دارد که حضور گسترده صندلی کشور را در دنیا مستحکم تر و دشمنان را مأیوس می نماید.

رستم زاد با بیان اینکه قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون دو وظیفه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، خاطر نشان کرد: رعایت مر قانون از مهمترین شاخصه هایی است که می تواند در انتخاب فرد اصلح به مردم یاری کند.

وی با تأکید بر اینکه همه کوشش خود را خواهیم کرد تا از رأی مردم صیانت گردد، اضافه نمود: این نخستین انتخابات در گام دوم انقلاب است و باید شاهد حضور حماسی هموطنان در پای صندوق های رأی باشیم.

فرماندار آستارا در بخش دیگر سخنان خود به کوشش رسانه های دشمنان برای کم ارزش نشان دادن انتخابات در کشورمان اشاره نمود و یادآور شد: رسانه ها با مطلع سازی می توانند توطئه ها را خنثی نمایند.

وی اضافه نمود: بعضی موارد از تخلفات سهوی و نشأت گرفته از روی عدم مطلعی تعداد قلیلی از فعالان فضای مجازی در شهرستان آستارا انجام شده که با ورود دستگاه های ذیربط، تذکرات لازم به عوامل مربوطه داده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20238

به "رعایت مر قانون از مهمترین شاخصه های انتخاب فرد اصلح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رعایت مر قانون از مهمترین شاخصه های انتخاب فرد اصلح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید