رهایی 2 محکوم به اعدام از قصاص در چهارمحال و بختیاری

به گزارش بلاگ پو، رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری از نجات 2 محکوم به اعدام در شهرستان های کوهرنگ و فارسان با گذشت شاکیان اطلاع داد.

رهایی 2 محکوم به اعدام از قصاص در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بهرامی سامانی اظهار کرد: دو نفر که در پرونده هایی جداگانه در شهرستان های کوهرنگ و فارسان مرتکب قتل عمد شده و در دادگاه کیفری استان نیز به قصاص نفس محکوم شده بودند که پس از رضایت اولیای دم و گذشت شاکیان از مجازات اعدام نجات یافتند.

وی اضافه نمود: در این راستا جلسات متعددی با حضور اولیای دم، امامان آدینه، اعضای شوراهای حل اختلاف و بزرگان و خیراندیشان منطقه برگزار که پس از رایزنی و میانجی گری مسئولان و ریش سفیدان، خانواده و بستگان دو مقتول از حق قانونی خود برای قصاص قاتلان گذشت و در نهایت هر 2 پرونده با صلح و سازش پایان یافت.

بهرامی با اشاره به این که اعضا و دبیران شوراهای حل اختلاف استان با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها کوشش وافری را برای مصالحه و ایجاد صلح و سازش درپرونده های قضایی انجام می دهند، گفت: ضروری است فرهنگ بخشش و گذشت در جامعه اشاعه یابد چراکه عفو و گذشت موجب تزکیه قلب و تثبیت ارزش های والای اسلامی در جامعه می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17289

به "رهایی 2 محکوم به اعدام از قصاص در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهایی 2 محکوم به اعدام از قصاص در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید