ریاضی: امیدوارم دریافت میزبانی جام جهانی از ما به مشهدی بودن رسول خادم ربطی نداشته باشد، خودمان اصرار داریم میزبان نباشیم!

به گزارش بلاگ پو، رئیس هیئت کشتی استان خراسان رضوی گفت: همچنان در سایت اتحادیه جهانی نام ایران به عنوان میزبان جام جهانی ذکر شده، اما عجیب است که خودمان اصرار داریم میزبان نباشیم.

ریاضی: امیدوارم دریافت میزبانی جام جهانی از ما به مشهدی بودن رسول خادم ربطی نداشته باشد، خودمان اصرار داریم میزبان نباشیم!

مسعود ریاضی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به مبهم بودن وضعیت میزبانی جام دنیای کشتی آزاد گفت: ماجرایی رخ داده و هر روز هم اتفاق تازه ای رخ می دهد که حقیقت در آن به مردم گفته نمی گردد. جام دنیای قرار بود در مشهد برگزار گردد، پیشنهاد ما آخر اسفند بود و شهرداری مشهد قول داده بود بخش عمده هزینه ها را بپردازد و فدراسیون از بابت هزینه برگزاری هیچ مسئله ای نداشت. بعد عنوان شد که اکبر دودانگه در جلسه اتحادیه دنیای حضور داشته و وقتی گفته اند که میزبانی را به روسیه بدهند، نتوانسته آنها را متقاعد کند که مسابقات در مشهد برگزار گردد. این شوک بزرگی برای کشتی مشهد بود که میزبانی جام دنیای را از ما دریافتد.

وی توضیح داد: بعد از این اتفاق و اعتراض ما، حرف های مختلفی به من زده شد که خیلی هایش صحت نداشت، اما چون گفت وگویی بین من و بعضی از مسئولان بود، آنها را مطرح نمی کنم، ولی به مسائلی که رسما مطرح شد اشاره می کنم. دودانگه گفت در این جلسه با سرپرست فدراسیون در تماس بود و او به صورت آنلاین گفته که نمی خواهد از موضوع میزبانی مشهد خیلی دفاع کنی. البته استدلالی هم داشت، چون در آن جلسه عنوان شده بود پنج تیم اول دنیا به همراه تیمی منتخب در جام دنیای شرکت خواهند داشت، پس توجیهی ندارد از میزبانی مشهد دفاع کنیم اما این موضوع را برای کشتی فرنگی که یازدهم دنیا شده بود در نظر ندریافتد و ما در این رشته میزبانی جام دنیای 2019 را گرفتیم و این جای آنالیز دارد و مسئله بزرگی است.

ریاضی اعلام کرد: بیشتر که پرس وجو کردیم، دیدیم دودانگه در جلسه کمیسیون فنی اتحادیه دنیای شرکت نموده که آنجا چیزی تصویب نمی گردد و هر موضوعی برای آنالیز مطرح می گردد. در واقع این تصمیم باید به تایید هیئت رئیسه اتحادیه دنیای می رسید اما ما بازی را در آن جلسه باختیم که از میزبانی مان دفاع نشد. نکته بحث برانگیز این است که در سایت اتحادیه دنیای همچنان نام ایران به عنوان میزبان جام دنیای ذکر شده و البته به اشتباه، به جای مشهد، نام تهران هم عنوان شده بود و هنوز میزبان جام دنیای 2019 تغییری ننموده است. بعد هم با افکار عمومی روبرو می شوی که حرف های عجیبی زده می گردد.

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی با اشاره به تصمیماتی که در خصوص اعزام تیم منتخب کشتی ایران در جام دنیای اتخاذ شد، گفت: بدون اینکه با مجمع کشتی مشورت و همفکری گردد، اعلام شد که سرمربی تیم ملی بزرگسالان می گوید حضور در جام دنیای در برنامه فنی ما نیست، در حالی که در موضوع حضور در جام دنیای خیلی بحث فنی مطرح نبود و شرکت در این جام و میزبانی از آن در ابعاد دیپلماتیک، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... تاثیرگذار بود و با کسب موفقیت در خانه، می توانستیم در این اوضاع مالی نابسامان، برای لحظاتی مردم را مسرور کنیم. در 6 دوره جام دنیای قهرمان شدیم و قطعا اگر سال جاری هم می توانستیم این کار را انجام دهیم، تاثیرات اجتماعی زیادی داشت. صرفا بحث تیم ملی که در این مسئله مطرح نبود، می دانید چقدر نوجوان و جوان به این واسطه جذب کشتی می شدند، در خصوص این موضوع نباید صرفا سرمربی تیم ملی تصمیم گیری می کرد.

وی تاکید نمود: باید بیشتر روی موضوع بحث می شد و مجمع تصمیم گیری می کرد. بعد تصمیم گرفته شد تیم امید در مسابقات شرکت کند و هنوز که هنوز است اتحادیه دنیای ما را به عنوان میزبان در سایتش معرفی نموده اما خودمان اصرار داریم که میزبان نیستیم و میزبانی را از خودمان بگیریم. جالب است که وقتی درخواست برگزاری مسابقات جام خراسان بزرگ را کردیم، بلافاصله در سایت اتحادیه دنیای نهاده شد، نمی دانم چطور این میزبانی ما به سرعت روی سایت رفت اما در خصوص آن میزبانی همچنان ابهامات زیادی وجود دارد و نمی دانم چرا اصراری وجود دارد که به مردم گفته گردد میزبانی را از ما گرفته اند؟

ریاضی در پاسخ به این سوال که آیا اینطور فکر می نماید که فدراسیون مسئله ای با هیئت کشتی خراسان رضوی دارد؟ به خبرنگاران گفت: من نمی توانم فکرها را بخوانم و نمی دانم واقعا انگیزه آنها چیست، خودشان می دانند و خدای خودشان. چیزهایی که در واقعیت رخ داده را عنوان کردم و ان شاءالله که موضوع دریافت میزبانی مشهد به مشهدی بودن آقای خادم ربطی نداشته باشد و جدای از این مسائل باشد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4042

به "ریاضی: امیدوارم دریافت میزبانی جام جهانی از ما به مشهدی بودن رسول خادم ربطی نداشته باشد، خودمان اصرار داریم میزبان نباشیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریاضی: امیدوارم دریافت میزبانی جام جهانی از ما به مشهدی بودن رسول خادم ربطی نداشته باشد، خودمان اصرار داریم میزبان نباشیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید