زمان برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی اعلام شد

به گزارش بلاگ پو، ششمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی سوم و چهارم اردیبهشت ماه سال 1399 برگزار می شود.

زمان برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، وب، ارتباطات و رسانه، محور ششمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی است که دانشگاه علم و فرهنگ با مشارکت پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی آن را برگزار می کند.

وب پژوهی به عنوان یک حوزه بین رشته ای می کوشد علاوه بر جنبه های فنی وب که مربوط به رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات است، به سایر جنبه های وب نظیر ابعاد اقتصادی، علم سنجی، انسانی، جامعه شناسی، روان شناسی، حقوقی و حتی هنری آن نیز بپردازد و در این راستا پیروز شده است مقالات متعددی در سال های گذشته در همه این حوزه ها دریافت کند.

کنفرانس وب پژوهی به هر دو زبان فارسی و انگلیسی مقاله می پذیرد. مهلت ارسال مقالات تا 4 بهمن ماه 98 تعیین شده است. رییس و دبیر ششمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی به ترتیب دکتر سید سعید هاشمی و دکتر شایگان فرد هستند.

تاکنون پنج دوره این کنفرانس به شکل متوالی برگزار و مقالات فارسی کنفرانس در پایگاه های SID و ISC نمایه شده است. در حوزه بین المللی نیز مقالات انگلیسی در پایگاه IEEE Xplore منتشر شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، از تمامی اساتید، دانشجویان، پژوهشگرانی که به نحوی در یکی از ابعاد حوزه وب فعالیت می کنند، دعوت می شود مقالات خود را به نشانی iranwebconf.ir ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 دی 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15253

به "زمان برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید