زمان جدایی مهدی قایدی از استقلال معین شد

به گزارش بلاگ پو، به نظر می رسد که کار پیوستن مهدی قایدی به شباب الاهلی امارات نهایی شده باشد و تنها زمان اعلام رسمی این خبر به جای مانده است. آنگونه که رسانه های اماراتی نوشته اند، این انتقال در ازای 2 میلیون یورو اجرا شده و باشوی کوچک از فصل آینده در فوتبال امارات توپ خواهد زد.

زمان جدایی مهدی قایدی از استقلال معین شد

رسانه اماراتی اسپورت نیوز در توئیتر مدعی شد که شرط استقلال برای انجام این انتقال، حضور قایدی مقابل الهلال است. آبی پوشان در تاریخ 22 شهریور در ملاقاتی از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف این تیم عربستانی می فرایند و احمد مددی مدیرعامل استقلال در سفر خود به دبی و ملاقات با مدیران این تیم، حضور قایدی در این بازی را یکی از شروط انتقال اعلام نموده است.

بدین ترتیب قایدی پس از برگزاری ملاقات با الهلال راهی امارات شده و به صورت رسمی به شباب الاهلی می پیوندد. این صفحه توئیتری در خبر دیگری نوشته است که قایدی برای انجام ملاقات با الهلال، سه ملاقات تیم تازهش مقابل الامارات، عجمان و العروبة را از دست می دهد.

باید دید در بازگشت احمد مددی به ایران، باشگاه استقلال به صورت رسمی این اخبار را تأیید می نماید یا خیر. چنانچه مدیران این تیم توانسته باشند مبلغ 2 میلیون یورو را از شباب الاهلی دریافت نمایند، بخشی از نگرانی فرهاد مجیدی بابت تمدید با ستاره های فصل گذشته و پیش پرداخت برای جذب بازیکنان تازه برطرف خواهد شد.

ورزش 3

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: فرارو
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 53003

به "زمان جدایی مهدی قایدی از استقلال معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان جدایی مهدی قایدی از استقلال معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید