هزینه سنگین AFC روی دست استقلال

به گزارش بلاگ پو، طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا همه هزینه های میزبانی از الهلال در امارات را باید باشگاه استقلال پرداخت کند.

هزینه سنگین AFC روی دست استقلال

به گزارش خبرنگاران و به نقل از الاقتصادیه، استقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب باید به مصاف الهلال برود.

استقلال امید زیادی داشت که در تهران از الهلال پذیرایی کند اما خواسته این باشگاه رد شد و طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا باید بازی در زمین بی طرف برگزار گردید و نماینده ایران تصمیم گرفت که دبی را به اسم میزبان انتخاب کند.

نکته عجیب اینکه باید تیم میزبان که استقلال است همه هزینه های میزبانی را پرداخت کند این درحالی است که بازی در دبی و زمین بی طرف برگزار می گردد و نه در ایران و به میزبانی استقلال.

یک منبع در کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: هزینه کامل میزبانی در زمین بی طرف را باید تیم میزبان که استقلال و النصر هستند پرداخت نمایند تا جایکه میزبان باید هزینه غذا و اسکان تیم مهمان را از لحظه ورود به کشور ثالث تا یک روز بعد از بازی و یا بیشتر از آن (در صورت لزوم) پرداخت کند.

تیم مهمان به همراه تیم داوری باید در هتل 5 ستاره اسکان داده شوند و روزانه سه وعده غذایی برای آنها در نظر گرفته گردد و در روز بازی هم یک وعده اضافی دیگر فراهم گردد.

این منبع در ادامه گفت: باید تیم میزبان روزانه حداقل 6 لیتر آب برای هر بازیکن از تیم مهمان مهیا کند و در محل اسکان و تمرین یخ و میوه هم به اندازه لازم قرار دهد.

استقلال دبی را به اسم میزبانی ملاقات برابر الهلال معرفی نموده است این درحالی است که النصر هنوز کشور ثالث را برای میزبانی از تراکتور اعلام ننموده است اما طبق اعلام الاقتصادیه کشورهای قطر، امارات و عمان به ترتیب سه گزینه احتمالی میزبانی النصر از تراکتور هستند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 52516

به "هزینه سنگین AFC روی دست استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه سنگین AFC روی دست استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید