ساخت سریال نون خ 2 با هدف معرفی کرمانشاه 2020

به گزارش بلاگ پو، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه از ساخت سریال نون خ 2 با رویکرد رویداد کرمانشاه 2020 و معرفی توانمندی های فرهنگی و تاریخی این استان خبر داد.

ساخت سریال نون خ 2 با هدف معرفی کرمانشاه 2020

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه، امید قادری امروز دوشنبه 13 آبان، با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب مردم در نوروز امسال از سریال نون خ و تصمیم عوامل برنامه و حمایت استاندار برای ساخت فصل دوم این برنامه در استان کرمانشاه، مذاکراتی با استاندار کرمانشاه مبنی بر توجه به کلان رویداد کرمانشاه 2020 در این سریال انجام شد که مورد موافقت او قرار گرفت.

قادری در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه شب گذشته در سازمان برنامه و بودجه استان و حضور برخی از مدیران کل استانی و تهیه کننده سریال نون خ اظهار کرد: این جلسه به منظور غنای بیشتر سریال و توجه به توانمندی های فرهنگی، تاریخی، طبیعی و صنعتی و زیرساخت های عمرانی برگزار گشت.

او با بیان اینکه این سریال صرفا به معرفی اورامانات نمی پردازد و لوکیشن هایی از معرفی دیگر مناطق کُرد نشین و لک نشین استان نیز ضبط خواهد کرد، اعلام نمود: استفاده از ظرفیت واحدهای بوم گردی و معرفی جاذبه های روستایی نیز مورد تاکید قرار گرفت.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه همچنین در این جلسه، معرفی مشاهیر استان همچون میرزا محمدرضا کلهر، زبان و گویش کُردی، البسه کُردی، مراسمات آیینی و... در این سریال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نون خ نام یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که در نوروز 1398 از شبکه یک پخش شد.

نام این سریال مخفف نقش سعید آقاخانی در این سریال (نورالدین خانزاده) است و ساخت فصل دوم آن به تازگی در شهرستان پاوه در استان کرمانشاه آغاز شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15024

به "ساخت سریال نون خ 2 با هدف معرفی کرمانشاه 2020" امتیاز دهید

2 کاربر به "ساخت سریال نون خ 2 با هدف معرفی کرمانشاه 2020" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت سریال نون خ 2 با هدف معرفی کرمانشاه 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید