ساخت نسل جدیدی از ناو هواپیمابر در چین

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، خبرگزاری شین هوآ در گزارشی اظهار داشت که چین ساخت سومین فروند از ناو هواپیمابر نسل جدید را شروع نموده است.

ساخت نسل جدیدی از ناو هواپیمابر در چین

این خبرگزاری با اشاره به اینکه پیشتر دو فروند ناو هواپیمابر چین تمام آزمونهای دریایی را تکمیل نموده اند، گزارش داد که ساخت نسل جدیدی از این ناوهای هواپیمابر هم اکنون در دست انجام است و طبق زمانبندی مقرر تحویل داده خواهد شد.

خبرگزاری شین هوآ جزئیات بیشتری در مورد تفاوتهای این ناو هواپیمابر جدید با دو ناو هواپیمابر پیشین و زمان شروع مأموریت آن اعلام نکرد.

سرویس خبری چین نیز گزارش داد که شماری از هواداران تسلیحات چین ساخت یک ناو هواپیمابر جدید، بزرگتر و قدرتمندتر از دو ناو پیشین را پیش بینی نموده اند.

نخستین ناو هواپیمابر چین موسوم به سی اِن اِس لیائونینگ که بر مبنای یک ناو هواپیمابر ناتمام شوروی از کلاس- کازنستوف ساخته شده است، در سال 2016 برای انجام عملیات رزمی اعلام آمادگی کرد.

با تور چین ما همراه اشید

این ناو هواپیمابر در 18 آوریل 2018 در رزمایشهای نظامی که در دریای چین جنوبی برگزار گردید، شرکت نموده است. بنابر گزارشها، در ماه آگوست این ناو هواپیمابر سیستم رادار و مرکز کنترل ترافیک هوایی خود را ارتقاء داده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2770

به "ساخت نسل جدیدی از ناو هواپیمابر در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت نسل جدیدی از ناو هواپیمابر در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید