ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل پاییز سال جاری از راه می رسد

به گزارش بلاگ پو، گوگل دقایقی پیش، در مراسم در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان از محصولات نو خود رونمایی کرد که ساعت هوشمند پیکسل واچ یکی از آن ها بود. در واقع می توان گفت که پس از حدود شش سال انتشار شایعات و حدس های بسیار، گوگل اولین ساعت هوشمند خود را به کاربران معرفی کرد که قرار است پاییز سال جاری به همراه سری نو پیکسل 7 روانه بازار گجت های هوشمند گردد.

ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل پاییز سال جاری از راه می رسد

گوگل در این مراسم ضمن انتشار رندرهای این ساعت هوشمند به بعضی قابلیت های آن نیز اشاره نمود. از نظر طراحی این ساعت هوشمند به شکل مدور است و از طراحی گنبدی شکلی بهره می برد. در سمت راست قاب مدور آن یک دکمه چرخان دیده می گردد که کاربران می توانند از آن برای انجام کارهای روزانه خود بهره ببرند. در بالای آن نیز یک دکمه وجود دارد. جنس این ساعت از فولاد ضد زنگ است و تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است. گوگل نزدیک به 20 نوع بند اختصاصی را برای این ساعت هوشمند در اختیار کاربران قرار می دهد که بسته به سلیقه خود می توانند آن را انتخاب نمایند. بعلاوه یک بریدگی میکروفون در لبه سمت چپ این ساعت هوشمند شرکت گوگل دیده می گردد. باید خاطر نشان کنیم که کاربران می توانند از بین سه گزینه رنگی مشکی، خاکستری و طلایی دست به انتخاب بزنند.

هرچند مشخصات کامل این ساعت هوشمند به وسیله غول موتور جست وجو فاش نشد، اما ما انتظار داریم پیکسل واچ گوگل از لحاظ قابلیت های نرم افزاری و امکانات سلامتی و تناسب اندام حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. از جمله این موارد می توان به سنسور موارد قلب بسیار پیشرفته، سنسور سنجش اندازه استرس، پایش خواب و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود. با نگاهی به تصاویر ارائه شده گوگل در می یابیم، ساعت هوشمند پیکسل واچ احتمالاً از همان سنسورهای ردیابی سلامتی که در برترین گجت های پوشیدنی Fitbit یافت می گردد، بهره خواهد برد.

به لطف تراشه NFC تعبیه شده در این ساعت، کاربران می توانند به دستیار گوگل، مپس، کیف پول و Fitbit دسترسی داشته باشند. به علاوه، شما قادر خواهید بود اپلیکیشن های مورد علاقه خود را درست از مچ دست خود دانلود و نصب کنید. گوگل برای اینکه این ساعت را به عنوان رقیب تازه اپل واچ و گلکسی واچ 4 معرفی کند، آن را در دو نسخه با وای فای در کنار نسخه 4G در دسترس کاربران قرار می دهد. بعلاوه این ساعت رابط کاربری WearOS بهبود یافته با قابلیت ناوبری و نوتیفیکیشن های پیشرفته تری را برای کاربرانش به ارمغان می آورد.

علامت سوال بزرگ دیگری که در خصوص این ساعت هوشمند به جای مانده در خصوص عمر باتری آن است، زیرا گوگل در مراسم خود به این موضوع اشاره ای نکرده است. بنابراین بدیهی است که برای پیدا کردن جواب این سوال و بسیاری از سوالات دیگر در خصوص این ساعت، باید تا پاییز سال جاری صبر کنیم. اما به نظر می رسد که طی روزها و ماه های آینده شایعات و حدس های زیادی در این رابطه منتشر خواهد شد.

منبع: Androidcenteral

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 63940

به "ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل پاییز سال جاری از راه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل پاییز سال جاری از راه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید