سامسونگ تصادفی تصاویر گلکسی S21 فن ادیشن را پیش از عرضه افشا کرد

به گزارش بلاگ پو، سامسونگ قرار است به زودی از گوشی گلکسی S21 فن ادیشن رونمایی کند. محصولی که این روزها به سر تیتر تمام خبرگزاری ها تبدیل شده است. اما در حالی که یک ماه تا رونمایی رسمی از این محصول زمان به جای مانده شرکت کره ای ظاهرا به صورت کاملا تصادفی یک سری از اطلاعات مربوط به آن را فاش کرد.

سامسونگ تصادفی تصاویر گلکسی S21 فن ادیشن را پیش از عرضه افشا کرد

سامسونگ گلکسی S21 فن ادیشن به عنوان جانشین گلکسی S20 فن ادیشن که یکی از پرفروش ترین گوشی های امسال به شمار میرود، شدیدا مورد انتظار است. سامسونگ موفقیتی را که در فروش S20 فن ادیشن بدست آورد حتی در پرچم داران سری گلکسی S20 هم نداشت در نتیجه تصمیم گرفت این فرایند را با عرضه یک گوشی دیگر ادامه دهد. گوشی های سری فن ادیشن در واقع مدل مقرون به صرفه قیمت تر پرچم داران شرکت کره ای به حساب می آیند که با قدرت سخت افزاری بالا و قیمت مناسب، طرفداران بسیار زیادی هم دارند.

اما مسئله ای که باعث شد گلکسی S21 فن ادیشن هنوز هم راهی بازار نشود در حالی که این اتفاق باید تابستان امسال رخ می داد، کمبود تراشه است. مسئله ای که نه فقط سامسونگ بلکه بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا را گرفتار کرده است. سامسونگ به دلیل اینکه بتواند سری گوشی های تاشوی نو خود یعنی گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 را در تعداد کافی تولید و روانه بازار کند، گلکسی S21 فن ادیشن را فراموش کرد. البته منظور از فراموش لغو تولید نیست، بلکه یک تاخیر موقت در عرضه است. در نتیجه قرار است سال 2022 شاهد رونمایی از این گوشی باشیم.

اما در حالی که یک ماه تا رونمایی از این گوشی زمان به جای مانده، سامسونگ به صورت کاملا تصادفی اطلاعاتی را در رابطه با این محصول منتشر کرد. البته منظور از اطلاعات، تعیینات سخت افزاری نیست چرا که پیش از این هم از تعیینات سخت افزاری این محصول به صورت قطعی آگاه بودیم. تنها لطفی که سامسونگ به ما کرد، قرار دادن نام و تصویر گلکسی S21 فن ادیشن در وب سایت رسمی شرکت بود تا بتوانیم با اطمینان بیشتری از شباهت این گوشی با پرچم داران سری گلکسی S21 حرف بزنیم.

همانطور که در تصویر بالا هم پیداست و بارها هم شاهد آن بوده اید، گلکسی S21 فن ادیشن به عنوان یک پرچم دار مقرون به صرفه ظاهری کاملا شبیه به گلکسی S21 و مدل پلاس از پرچم داران این سری دارد. از طرفی از اینترنت 5G هم در این گوشی پشتیبانی می شود که به لطف پردازنده اسنپدراگون 888 یا اگزینوس 2100 است. ایوان بلس که یکی از معروف ترین افشاگران حوزه فناوری به شمار میرود، متوجه این موضوع در وب سایت رسمی سامسونگ شد و آن را با کاربران به اشتراک گذاشت. در این تصویر گلکسی S21 فن ادیشن سبز رنگ و شماره مدل آن هم SM-G990E/DS است. با در نظر گرفتن این اطلاعات، به نظر می رسد مدل اگزینوس این گوشی هم قطعا ساخته خواهد شد و در خاورمیانه در دسترس قرار می گیرد.

پیش از این گفته می شد شاید سامسونگ در این گوشی فقط از تراشه اسنپدراگون 888 استفاده کند اما ظاهرا اینطور نیست و برخی از کاربران همچنان به نسخه اگزینوس این گوشی هم دسترسی خواهند داشت. اما این تمام ماجرا نیست. گلکسی S21 فن ادیشن قابلیت های خوب دیگری هم دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به نمایشگر 6.4 اینچی از نوع SuperAmoled و با وضوح +FHD اشاره کرد که در مرکز-بالای آن یک حفره بسیار کوچک برای تعبیه دوربین سلفی هم دیده می شود. نرخ به روزرسانی تصویر در این نمایشگر به 120 هرتز می رسد که اصلا هم دور از انتظار نبود. این نمایشگر قدرتمند از استاندارد +HDR10 هم پشتیبانی می کند تا محتوی به بهترین شکل ممکن در آن به نمایش در بیایند. همچنین از 8 گیگابایت حافظه رم هم در کنار دو مدل حافظه داخلی 128/256 گیگابایت برای این گوشی در نظر گرفته شده است تا بدین ترتیب گلکسی S21 فن ادیشن در انجام هیچ کاری کاربرانش را ناامید نکند. اینکه مدلی با 6 گیگابایت حافظه رم هم برای این محصول در نظر گرفته خواهد شد یا خیر تعیین نیست، هرچند گلکسی S20 فن ادیشن با این میزان حافظه رم هم در دسترس قرار گرفت.

درون حفره نمایشگر یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت و روی پنل پشتی هم شاهد سه دوربین اصلی، فوق عریض و تله فوتو با سنسورهایی به بزرگی 12، 12 و 8 مگاپیکسل خواهیم بود. دوربین هایی که به نظر نمی رسد به نسبت نسل گذشته پیشرفت محسوسی داشته باشند اما به لطف تراشه اسنپدراگون 888 و اگزینوس 2100، قطعا در یک سری پردازش ها بهتر ظاهر می شوند. از قابلیت های دیگر این محصول می توان به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، بلندگوهای استریو با شفافیت و وضوح بسیار بالا، استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP68، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژر 25 واتی سیمی اشاره کرد. این گوشی در رنگ های مشکی، سبز، صورتی و سفید و با قیمتی حول و حوش 700 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت تا شاهد یکی از ارزشمندترین گوشی های پرچم دار اقتصادی در بازار باشیم.

منبع: SamMobile

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 58239

به "سامسونگ تصادفی تصاویر گلکسی S21 فن ادیشن را پیش از عرضه افشا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ تصادفی تصاویر گلکسی S21 فن ادیشن را پیش از عرضه افشا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید