سایه برانکو را از سر پرسپولیس بردارید، با حمایت از کالدرون پیروز می شویم

به گزارش بلاگ پو، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به مسائل فنی ورود نمی کنم، تیم سرمربی دارداختلاف سرمربی و کاپیتان ما صحت ندارد، علیپور به اوج برمی شود.

سایه برانکو را از سر پرسپولیس بردارید، با حمایت از کالدرون پیروز می شویم

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس این روزها برنامه های فشرده ای داشته و اصطلاحا وقت سر خاراندن ندارد؛ مذاکرات پیاپی با اسپانسرها و پیگیری مسائل و مسائل تیم از یک طرف و پیگیری احیای دوباره دانشگاه پرسپولیس و مذاکره با برانکو جهت پرداخت طلب این مربی و دستیارانش از سویی دیگر. با وجود این، توانستیم دقایقی کوتاه با او همکلام شویم و درمورد بعضی مسائل که این روزها نسبت به آن حساسیت هایی به وجودآمده، با مدیر باشگاه پرسپولیس صحبت کنیم. گفت وگوی فرهیختگان با محمدحسن انصاری فرد را در ادامه می خوانید.

گفته شده هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به شما اختیار داده با توجه به سابقه ورزشی تان در امور فنی پرسپولیس ورود کنید. چنین مساله ای صحت دارد؟

اصلا این بحث درست نیست. من با کالدرون جلسات همفکری برگزار می کنم برای اینکه از وضعیت تیم و بازیکنان باخبر شوم و بدانم احتیاجهای اعضای تیم چه هست و از مسائل آنها باخبر شوم. تصمیم گیرنده نهایی در تیم خود کالدرون خواهد بود و این جلسات هم برای آنالیز مسائل تیم و برطرف مسائل و احتیاجهای اجرایی تیم برگزار می شود.

یعنی در حد مشورت هم نکاتی را مطرح نمی کنید؟

تیم سرمربی دارد و او باید درمورد مسائل فنی تصمیم گیری کند. اصلا مباحث این چنینی مطرح نیست.

شایعه جایگزینی برانکو به جای کالدرون خیلی به گوش می رسد. در این مورد تصمیمی گرفته شده است؟

اصلا چنین چیزی نیست. من از طرفداران تیم می خواهم از کالدرون با تمام توان حمایت نمایند. مذاکرات ما با برانکو فقط در محدوده حل اختلافات اقتصادی بوده و به هیچ عنوان از او نخواسته ایم به پرسپولیس برشود. من تا آخرین لحظه از کالدرون حمایت می کنم و می خواهم طرفداران تیم هم حامی او باشند. متاسفانه مطرح شدن این بحث ها فقط برای تیم حاشیه درست می نماید و این مساله اصلا مورد تایید من و باشگاه نیست. ما حتی جلسه با وکیل برانکو را مخفیانه یا در کشور دیگری برگزار نکردیم تا شائبه ای ایجاد نشود. خیلی شفاف در تهران و در باشگاه با وکیل ایشان جلسه داشتیم و پیشنهاد خود را دادیم و خبر آن و حضور ایشان در تهران و باشگاه را هم رسانه ای کردیم.

خط حمله پرسپولیس دچار مسائلی است و مهاجم برزیلی نتوانسته انتظارات را برآورده کند و علیپور هم مثل گذشته عمل ننموده است. آیا برنامه ای برای حل این مشکل ندارید؟

فعلا هیچ کاری در حوزه نقل وانتقالات نمی توانیم انجام دهیم، چون لیست بازیکنان بزرگسال پر است. باید تا نیم فصل صبر کنیم و ببینیم کالدرون در این مورد چه تصمیمی می گیرد. الان نمی خواهیم تمرکز بازیکنان مان را بر هم بزنیم و از همین تیم با همه داشته هایش حمایت خواهیم کرد. فقط اگر در رده زیر 23 سال مهاجمی یافت شود که آزاد و کیفی باشد، جذب می کنیم و خودمان هم می دانیم بازیکنی که باکیفیت باشد بدون تیم نمی ماند. با وجود این چون تنها راه چاره ما جذب بازیکن آزاد در این رده سنی است، کوشش خود را می کنیم.

احتیاج نیست با مهاجم برزیلی یا علیپور صحبت کنید؟

اگر کالدرون بخواهد صحبت می کنم. تا زمانی که او نخواهد من هم به این کار ورود نمی کنم. علیپور در بازی با ماشین سازی و دقایقی که به میدان رفت، کاملا متفاوت با بازی های قبلی ظاهر شد؛ مقابل شهرخودرو هم همین طور. او بازی به بازی بهتر می شود، پایش به گل باز شود قطعا روزهای خیلی خوبی خواهد داشت. این فشار روی علیپور هم باید کمتر شود؛ او سرمایه تیم است، آقای گل شده. چه مهاجمی بهتر از علیپور. منتظر روزهای درخشان او باشید. علیپور با حمایت طرفداران به اوج باز می شود.

مذاکرات با اسپانسرها به کجا رسید؟

فقط می گویم خبرهای خوبی در راه است که به زودی آنها را به اطلاع طرفداران می رسانم. بعضی مذاکرات دارد نتیجه می دهد و قراردادشان درحال نهایی شدن است. ما جلسات زیادی با اسپانسرهای زیادی داشتیم. وقت زیادی را صرف کردیم. حالا دارد بعضی از این مذاکرات منجر به قرارداد می شود. شرایط اقتصادی سال جاری باشگاه با سال های گذشته تفاوت دارد، چون بعضی درآمدهای سال جاری برای مطالبات سال قبل هزینه شده بود. بعضی بدهی ها هم مثل طلب برانکو و همکاران ایشان یا دریافتی هفت میلیاردی از ریحان فیلم وجود دارد. در مجموع ضروری است کوشش کنیم درآمدها افزایش یابد تا دچار مشکل نشویم.

با این اسپـانسرها مسائل مـالی پرسپولیس حل می شـود؟

مسائل اقتصادی پرسپولیس که به این راحتی ها حل نمی شود ولی این قراردادها می تواند شرایط اقتصادی پرسپولیس را بهبود ببخشد و خیال تیم، باشگاه و درنهایت طرفداران را برای ادامه بهتر فصل تا حدی راحت کند. ما کوشش می کنیم این توافقات نهایی و اجرایی شود.

اختلافات کالدرون و سیدجلال برطرف شد؟

این دو نفر با هم صحبت کردند و با اطمینان به شما و طرفداران تیم می گویم هیچ اختلافی بین این دو نفر وجود ندارد و بهتر است در این مورد واقعا دیگر صحبت نکنیم. اختلافی هم نبوده. طرفداران تیم بدانند این حاشیه ها می تواند به تیم لطمات جبران ناپذیری بزند. از آنها می خواهم از این حواشی دوری نمایند و به تیم شان برای رسیدن به قهرمانی یاری نمایند.

با توجه به حضور بانوان در استادیوم آزادی و دیدن بازی تیم ملی از نزدیک، چقدر محتمل است بانوان پرسپولیسی شانس دیدن بازی های تیم محبوب شان را در آزادی داشته باشند؟

این موضوع دست ما نیست و مراجع ذی ربط باید در این مورد تصمیم گیری نمایند. البته از اینکه بانوان علاقه مند به فوتبال توانستند به استادیوم آزادی بروند بسیار راضی هستیم. آنها در شرایطی بسیار خوب توانستند تیم ملی کشورشان را حمایت نمایند و نشان دادند که می توانند حامیان خوبی برای فوتبال کشور و تیم های باشگاهی باشند. بانوان پرسپولیسی با حضور در فینال آسیا تاریخ ساز شدند و برای اولین بار در استادیوم ها حضور یافتند. بازی با کامبوج هم اتفاق مهم دیگری بود که رخ داد.

صحبتی در خاتمه ندارید؟

فقط این مورد را یادآور می شوم که طرفداران خوب پرسپولیس باید سایه برانکو را از سر این تیم بردارند و برای قرار دریافت پرسپولیس در کورس قهرمانی از کالدرون و تیمش با همه وجود حمایت نمایند. مطمئنم با حمایت از این تیم و مجموعه فنی باز هم شاهد موفقیت های پرسپولیس خواهیم بود. رقبای ما آرام ننشستند و می بینید که چه حواشی ای را برای پرسپولیس درست می نمایند. ما باید با همدلی و همراهی یکدیگر این حواشی را خنثی کنیم. طرفداران پرسپولیس بدانند حمایت کردن از کالدرون و شاگردانش می تواند بار دیگر تیم را به سمت موفقیت سوق دهد. برانکو هم زحمات زیادی برای پرسپولیس متقبل شده ، اما درحال حاضر سرمربی تیم کالدرون است. تیم پرسپولیس با قرعه بسیار سختی که 6 هفته نخست داشته با چهار مدعی قهرمانی بازی نموده و الان اختلاف زیادی با صدر ندارد. باید واقع بین باشیم و از کالدرون حمایت کنیم. همان طور که می بینید تیم بازی به بازی بهتر می شود و اگر از فرصت ها استفاده می شد و بعضی اشتباهات داوری و محرومیت ها هم به تیم لطمه نمی زد، قطعا الان شرایط خیلی بهتر بود. شما دیدید که پرسپولیس مقابل شهرخودرو حداقل می توانست بازنده نباشد. ان شاءالله در بازی های آینده با حمایت طرفداران حداکثر امتیازات کسب می شود و روزبه روز شرایط بهتر خواهد شد.

منبع : فرهیختگان

بازگشت به صفحه رسانه ها

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13600

به "سایه برانکو را از سر پرسپولیس بردارید، با حمایت از کالدرون پیروز می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایه برانکو را از سر پرسپولیس بردارید، با حمایت از کالدرون پیروز می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید