ستارگان مجازی (پنجشنبه 24 اسفند 96)

به گزارش بلاگ پو، اینکه خبرنگاران ای صفحه شخصی اش را در اختیار تبلیغ محصولات گوناگون قرار دهد، همانقدری برای بیشتر فالوئر های او آزاردهنده است که پخش تبلیغات تلویزیونی وسط یک سریال. هرچند که رقم های پیشنهادی برای این تبلیغات بعضاً بسیار بالاست، اما خیلی از ستارگان هستند که تن به این کار نمی دهند. قضاوت با شما ولی ما که حس خوبی از تبلیغات اینستاگرامی وسط پست های یک سلبریتی نداریم. با ستارگان مجازی امروز، پنجشنبه 24 اسفندماه 1396 در خدمت شما عزیزان هستیم. از همراهی شما، صمیمانه سپاسگزاریم.

ستارگان مجازی (پنجشنبه 24 اسفند 96)

خلاصه مطالب امروز:

  • تناسب پوشش با سن و سال؛ آری یا نه؟
  • کسب رایگان یک تجربه!
  • ماهی قرمز بخریم یا نه؟
  • نقض تناسب بین عکس و کپشن آن

ستارگان مجازی امروزو با عکسی از مسعود شجاعی شروع می کنیم. در این فضای ناهماهنگ اینستاگرام، اینقدر چیزای اجق وجق دیده میشه که عدم تناسب پوشش افراد با سنشون، تا حد زیادی قابل اغماضه.

الهام خانم پاوه نژاد با دوستان خیلی خوبشون توی پروژه ای کار میکردن که اسمش هست و نیست بوده. از پروژه های دیگر این گروه می توان به بشین و پاشو، بذار و بردار، بزن و نزن و بریز و نریز اشاره نمود.

نمیدونیم خانم کریمی توی اتاق گریم چه بَلبَشویی راه مینداختن که از تحمل گریموراشون قدردانی کردن. حالا خوبه توی اتاق گریم آمپول نمیزنن وگرنه معلوم نبود تا الان چه بلایی سر گریمورا اومده بود.

یادش بخیر، اون موقع ها سر کلاس چیز مینوشتیم روی کاغذ، میچسبوندیم پشت کاپشن بچه ها تا وقتی میرن بیرون مضحکه عام و خاص شن! البته چیزی که مینوشتیم اسم طرف نبود، یه صفتی بود به معنی بزرگ!

پیشنهاد خوبیه ولی بهتره در نظر داشته باشیم که هیچ گربه ای واسه راه رضای خدا موش نمیگیره. کسب تجربه هم خوبه ولی توی این دوره زمونه، بدون پول، معمولاً آدما تجربه شون نمیاد.

پس از هنرنمایی موش و هاپو در اینستاگرام، اینبار نوبت به هنرنمایی فیل رسید. شیر و ببر و میمون هم بیان، اینستاگرام یه بخشِ پخش زنده سیرک به قابلیتاش اضافه میکنه.

کی گفته جامعه ما مملو از خشمه؟ هرکی گفته به من نشونش بدین تا همین وسط با چاقو شکمشو سفره کنم تا بفهمه آرومتر از ما تو دنیا وجود نداره!

میدونیم اسب جان، کاریه که شده، ما رو بیشتر از این با نگاهت شرمنده نکن.

یادمه بچه که بودم، یه جا از یکی شنیدم که باید یه کم توی تُنگ ماهی قرمز شکر بریزیم. منم یه بار شکرپاشو برداشتم خالی کردم تو تنگ ماهیمون. نمیدونم چرا ماهیه بعد یه مدت اومد روی آب. فکر کنم دیابت داشت.

البته سربند خانم همتی شرایطشونو به هفته خونه تکونی ایرانی بیشتر نزدیک کرده تا لبخند ایرانی.

یکی از دوستام قرار بود که به هوای کار من از خارج بیاد ایران، دیدم نیومد، بهش زنگ زدم ببینم کجاستش، فهمیدم به هوای کار خودش رفته آنتالیا.

چیزی نیست نگران نباشین، رادش جان داره فوتبال میبینه، با بازیکن حریفه که ساق پا رو نزنه.

یکی از فانتزیام اینه که با کلی تلاش و ممارست بازیگر تئاتر شم، بعد که ازم میپرسن اسم نمایشی که الان مشغولشی چیه در جواب بگم زهرماری، یه تیر غیب هم هست که قراره به زودی استارتش بخوره ولی من بهتون اجل معلق رو پیشنهاد میکنم.

حامد جان، دل ما ولی به شدت گشادته. بنظرم دو سایز کوچیکتر بردار ببین قدت هست؟ ما فعلاً رفتیم، با اجازه.

بعداز یه مدت که پستای خاطره حاتمی رو دنبال میکنی، یاد میگیری که الزامی نداره حتماً کپشن عکس با خود عکس ارتباط داشته باشه، بلکه میتونه کاملاً بی ربط و حتی در مواردی متناقض باشه.

انرژی که خانم برخورداری واسه انجام کاراشون از صبح علی الطلوع دارن واقعاً قابل تحسینه. اصلاً از قدیم گفتن، وقتی خواب صبح هست، چرا کار؟!

و در ادامه استوری بالا دیدیم که لیلا خانم برخورداری دارن زیر بار فشار کار هلاک میشن. لیلا خانم نکنین این کارو با خودتون، زندگی ارزش این همه سختی کشیدنو نداره.

باربد جان، امیرمحمد زند کاریت داره؛

میگم داداش، الان دقیقاً فازت چیه؟

پویا جان، سالی پر از خیر و برکتو هستم ولی روزای روشن فقط خداحافظ، به امید و این چیزا رو بریزشون دور.

هیبت کیهان ملکی جوریه که فکر میکنی داره توی حیات وحش آفریقا دنبال گله شیرا که قراره حمله کنن به گله گورخرا میگرده.

مونا برزویی:

نمیشد بیام کیش و به مروارید نگم . #رفیق-نازنین

از کپشن پست مونا خانم برزویی میشه متوجه شد که ایشون نتونستن دوستشونو بپیچونن. این سفر که گذشت ولی براشون توی سفرهای بعدی آرزوی موفقیت میکنیم.

شرایط حضار، وقتی دارم از روی برگه موزه لوور رو میخونم!

تولدها

امروز تولد مریم معصومی بود که سولماز آقمقانی تولدشو توی اینستاگرام تبریک گفت. این دو بازیگر به تازگی در سریال تعطیلات رویایی که قراره در ایام عید نوروز از شبکه دو پخش بشه ایفای نقش کردن.

امروز تولد علیرضا سنایی، گیتاریست و هنرمند خوب کشورمون هم هست. بهنام بانی تولد علیرضا خانو بهش تبریک گفت و در ادامه علیرضا، تبریک بهنامو توی استوری خودش گذاشت!

ما هم تولد این دو عزیزو بهشون تبریک میگیم و براشون آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون میکنیم.

ترین های روز:

عجیب ترین: عجیب ترین امروزو میدیم به مهسا طهماسبی که خودشو شکل فیل در آورده. هنوز از دلیل تمایل ستارگانمون به در آوردن خودشون به انواع و اقسام جانوران اطلاعی در دست نیست.

خاص ترین: خاص ترین امروز سهم نگاه خاص و یونیک اسب به رضا صادقیه که ازش میشه مفهوم بیم و امیدو دریافت کرد.

بهترین: بهترین امروزو تقدیم میکنیم به پست پریناز ایزدیار به خاطر حمایتش از نخریدن ماهی قرمز عید. البته عید و ماهی قرمز یجورایی با هم عجین شدن و قطعاً تحقق این موضوع، حداقل در حال حاضر، میتونه در حد یه رویای شیرین به حساب بیاد.

مثل روزهای گذشته، منتظر شنیدن نظرات، پیشنهادات و نقدها شما عزیزان از این بخش خبری هستیم. تا یک ستارگان مجازی دیگر، بدرود.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: setare.com
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 41862

به "ستارگان مجازی (پنجشنبه 24 اسفند 96)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستارگان مجازی (پنجشنبه 24 اسفند 96)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید