سراج: اسکوچیچ مربی باهوشی است، تمام پرسپولیسی ها باید از کالدرون حمایت نمایند

به گزارش بلاگ پو، بهنام سراج، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: دراگان اسکوچیچ مربی باهوشی است و سعی می کنم چیزهای زیادی از این مربی یاد بگیرم.

سراج: اسکوچیچ مربی باهوشی است، تمام پرسپولیسی ها باید از کالدرون حمایت نمایند

بهنام سراج در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به روند آماده سازی تیم صنعت نفت آبادان برای حضور در فصل جدید لیگ برتر گفت: ما اردوی خوی را در تهران پشت سر گذاشتیم و چند بازی محبت آمیز هم انجام دادیم تا بازیکنان بیشتر با یکدیگر هماهنگ شوند. بحث تاریخ آغاز مسابقات لیگ برتر برای ما تبدیل به چالش شده بود، ولی ظاهراً قرار است بازی ها از 31 مرداد ماه آغاز گردد که امیدوارم این تاریخ قطعی باشد. ما تیم خوبی داریم و تمام هدف مان این است که نتایج خوبی بگیریم تا دل مردم مظلوم آبادان را شاد کنیم. تنها دلخوشی آنها همین تیم است و می خواهیم بهترین عملکرد را در فصل جدید داشته باشیم.

وی با مثبت ارزیابی کردن حضور دراگان اسکوچیچ در تیم صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: من با مربیان زیادی کار کردم، ولی در خصوص اسکوچیچ باید بگویم که مربی باهوش و به روزی است و در کارش جدیت زیادی دارد. اسکوچیچ از لحاظ بدنی هم در فرم مطلوبی قرار گرفته است و مثل یک بازیکن در تمرینات حاضر است. من کوشش می کنم تا چیزهای زیادی از این مربی یاد بگیرم.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط با وضعیت این تیم و حضور کالدرون در جمع سرخپوشان تهرانی نیز گفت: من اطلاع زیادی از درون تیم ندارم، ولی فقط باید یک چیز بگویم. تمام پرسپولیس از جمله باشگاه و طرفداران باید از کالدرون و بازیکنان حمایت نمایند. ما پیشکسوتان باید توجه داشته باشیم که بازخورد حرف های مان می تواند مهم باشد و باید با اظهارنظرهای خود به تیم یاری کنیم. آنچه اهمیت دارد، این است که وقتی در پرسپولیس نیستیم از این تیم حمایت کنیم. امیدوارم که پرسپولیس در فصل جدید هم روزهای خوبی را در فوتبال ایران تجربه کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10258

به "سراج: اسکوچیچ مربی باهوشی است، تمام پرسپولیسی ها باید از کالدرون حمایت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سراج: اسکوچیچ مربی باهوشی است، تمام پرسپولیسی ها باید از کالدرون حمایت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید