سراج: برابر پارس جنوبی با سبک جدیدی بازی کردیم، بازیکنان فقط به خاطر مردم بازی می نمایند

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برابر پارس جنوبی جم با سبک جدید بازی کردیم و این پیروزی را به مردمی تقدیم می کنم که عزیزان شان را از دست داده اند.

سراج: برابر پارس جنوبی با سبک جدیدی بازی کردیم، بازیکنان فقط به خاطر مردم بازی می نمایند

به گزارش خبرنگاران، بهنام سراج پس از فزونی 2 بر صفر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل پارس جنوبی جم در هفته بیست ودوم لیگ برتر فوتبال، گفت: باید به مجموعه تیم نفت و مردم آبادان تبریک بگویم. این پیروزی را به مردمی تقدیم می کنم که عزیزان شان را در ویروس کرونا از دست دادند. خرسندی ام از این است که دل مردم آبادان را پس از سه، چهار ماهی که درگیر بیماری کرونا بودند، خرسند کردیم و این مسئله برای من یک جهان ارزش دارد.

وی اضافه نمود: تقریبا با سبک جدید فوتبال بازی کردیم. به چند بازیکن جوان میدان دادیم و در مجموع به خواسته مان رسیدیم. بازی را کنترل کردیم و خیلی به حریف موقعیت دادیم. از دقیقه 80 به بعد با وجود اینکه گل دوم را زدیم، از بچه ها راضی نبودم. دقایقی از بازی، تیم حریف به ما فشار وارد کرد. دروازه بان ما خوب کار کرد و مدافعان نیز به غیر از چند صحنه باهوش عمل کردند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شنبه بازی سختی با تراکتور داریم و همین الان ملاقات امشب را فراموش می کنیم و خودمان را برای بازی سخت تر برابر تراکتور آماده خواهیم کرد. قطعا برنامه ریزی می کنیم که بازی تراکتور نیز نتیجه بگیریم.

سراج بار دیگر با اشاره به فزونی تیمش مقابل پارس جنوبی گفت: قبل از بازی به بازیکنانم گفته بودم که چندین ملاقات بود که در آبادان برنده نشده بودیم و طرفداران ناراحت شده بودند. ما طرفدار بی شماری داریم و بازیکنان فقط برای آنها می جنگند. ما از نظر اقتصادی آنقدر به مشکل خورده ایم که بچه ها فقط به خاطر مردم و خانواده های شان بازی می نمایند. امیدوارم این فرایند را ادامه داده و برنده از زمین خارج شویم.

وی در مورد اینکه تعطیلی مسابقات فوتبال به دلیل کرونا چقدر روی تیمش تأثیر گذاشته بود، گفت: قطعا تأثیر گذاشته بود. شرایط بازی را دیده باشید، درست است که دو گل زدیم، اما از نظر بدنی به آمادگی کامل نرسیده اند. در جهان نیز تیم ها با این مشکل روبه رو هستند و با تمرین بیشتر به آمادگی می رسند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 13 شهریور 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 29783

به "سراج: برابر پارس جنوبی با سبک جدیدی بازی کردیم، بازیکنان فقط به خاطر مردم بازی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سراج: برابر پارس جنوبی با سبک جدیدی بازی کردیم، بازیکنان فقط به خاطر مردم بازی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید