چمنیان: ذوب آهن حریف قابل احترامی است، جابه جایی بازیکنان در فوتبال حرفه ای طبیعی است

به گزارش بلاگ پو، گروه استان ها- مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: ذوب آهن تیم قابل احترامی است که همیشه بازی های باکیفیتی از خود به نمایش گذاشته است.

چمنیان: ذوب آهن حریف قابل احترامی است، جابه جایی بازیکنان در فوتبال حرفه ای طبیعی است

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، عباس چمنیان در نشست خبری پیش از ملاقات فردای تیمش برابر ذوب آهن اصفهان در هفته دهم رقابت های لیگ برتر، گفت: بازی سختی برابر ذوب آهن داریم. ذوب آهن تیم قابل احترامی است که همیشه بازی های باکیفیتی از خود به نمایش گذاشته است.

وی اضافه کرد: در چند هفته اخیر بازی های ذوب آهن را رصد و تجزیه و تحلیل نموده ایم. این تیم فرایند رو به رشدی داشته و در بازی های اخیر بسیار خوب ظاهر شده است و به همین دلیل فکر می کنم بازی بسیار سختی داریم. البته در برابر ذوب آهن تیم تراکتور با ریشه و قدمت زیاد در فوتبال ایران واقع شده است.

مربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: در دو بازی اخیر برابر صنعت نفت آبادان و شهرخودرو با وجود نمایش خیلی خوب، متأسفانه نتیجه مطلوب ما به دست نیامد و به همین دلیل انگیزه بالایی داریم و کوشش کردیم در فاصله بین بازی با شهرخودرو و ذوب آهن، علاوه بر آماده شدن برای ملاقات با ذوب آهن بعضی نقاط ضعف خود را نیز برطرف کنیم.

چمنیان گفت: خوشبختانه تمام بازیکنان انگیزه بالایی دارند تا فرایندی که تا الان به خصوص در چند بازی اخیر طی نموده ایم را ادامه دهیم و علاوه بر اینکه بازی تماشاگرپسندی ارائه کنیم تا به ارتقای کیفیت فوتبال ما و لیگ برتر یاری کند. فکر می کنم فردا بازی خوبی را ببینیم چون هم ذوب آهن بازیکنان باکیفیت و تیم منسجمی دارد و هم تراکتور از این نظر جزء تیم های خیلی خوب لیگ برتر است. برای این بازی سخت آماده می شویم که فکر می کنم تماشاگران از آن لذت ببرند و هر دو تیم نمایش خوبی داشته باشند. ضمن اینکه امیدوارم هر تیمی شایسته پیروزی بود بتواند به حق خود برسد، چون همیشه برای حریفان خود حتی اگر بهتر از ما باشند احترام قائل بوده ایم و امیدوارم این اتفاق فردا رقم بخورد.

وی اعلام کرد: جابه جا شدن بازیکنان در تیم های مختلف در فوتبال حرفه ای بسیار طبیعی است و بازیکنانی که از ذوب آهن به جمع ما اضافه شده اند به واسطه تعهد اخلاقی و شخصیت شان، آن قدر خوب هستند که هم در گذشته برای ذوب آهن با تمام وجود بازی نموده و هم برای تراکتور بهترین نمایش را خواهند داشت. از طرف دیگر به این موضوع به چشم یک فرصت نگاه می کنیم و آشنایی بازیکنانی که فصل گذشته در ذوب آهن حضور داشته اند با فضای این تیم می تواند به ما یاری کند که نمایش بهتری داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور درباره غایبان تیمش توضیح داد: خوشبختانه بازیکن محرومی نداریم اما اشکان دژاگه مصدوم است که بعید می دانم به بازی فردا برسد ولی سایر بازیکنانی که آسیب دیدگی جزئی داشتند در این هفته زیر نظر کادر پزشکی تمرین نموده اند و امیدوارم بتوانیم فردا با استفاده از حداکثر پتانسیل تیم وارد زمین شویم. از طرف دیگر بازیکنان جوان و با انگیزه دیگری داریم که می توانند جایگزین غایبان احتمالی باشند.

چمنیان گفت: خوشبختانه با حضور مسعود شجاعی و فضایی که در تراکتور وجود دارد، انگیزه تیم برای کسب موفقیت زیاد است. روز گذشته نیز نشستی با استاندار تبریز و مدیرعامل باشگاه داشتیم و پیامی که از سوی آقای زنوزی مالک باشگاه به بازیکنان منتقل شد انگیزه خوبی در تیم ایجاد کرد که امیدوارم منجر به نمایش بازی جوانمردانه و باکیفیت گردد، ضمن اینکه به دنبال پیروزی و کسب حداکثر امتیاز هم هستیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور اضافه کرد: تیم های باریشه ای مانند تراکتور، ذوب آهن، سپاهان و غیره طرفداران زیادی دارند و نگاه تراکتور به تمام طرفداران، نگاهی ملی است و فضای هواداری، فضایی قابل احترام و با ارزش است و امیدوارم با برطرف خطر بیماری کرونا هرچه زودتر شاهد حضور مجدد تماشاگران در استادیوم ها باشیم و از این مزیت و غنیمت عظیم که در کمتر کشوری وجود دارد بار دیگر بهره مند شویم.

165، ف

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 41285

به "چمنیان: ذوب آهن حریف قابل احترامی است، جابه جایی بازیکنان در فوتبال حرفه ای طبیعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمنیان: ذوب آهن حریف قابل احترامی است، جابه جایی بازیکنان در فوتبال حرفه ای طبیعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید