سروش بچه ها آبان ماه منتشر شد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، ماهنامه سروش بچه ها در جدیدترین شماره خود پای درد و دل های داوران نوجوان جشنواره فیلم کودک و نوجوان نشسته و مروری بر کارتون های نوستالوژی تلویزیون دارد.

سروش بچه ها آبان ماه منتشر شد

جدیدترین ماهنامه سروش بچه ها در حالی منتشر شده است که به مناسبت های مهمی نظیر برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، روز جهانی کتاب و کتاب خوانی و روز جهانی تلویزیون پرداخته است.

در این شماره به بهانه برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، گفت وگویی متفاوت با چهار داور بخش بین الملل جشنواره فیلم کودک و نوجوان اجرا شده است. عسل بهادر، محمدصدرا بهشتیان نژاد، هورا ابولی و یگانه محمدی چهار داور نوجوان این جشنواره اند که با سروش گفت وگو نموده اند.

در این گفت وگوی خواندنی، شرحاتی درباره انتخاب داوران کودک برای جشنواره داده شده و این داوران جوان از آرزوهایشان در آینده حرف می زنند.

بخش مهم دیگر ماهنامه سروش بچه ها توجه به هنر دوبله، تاریخچه و شرایط فعلی آن در کشور است. مژگان عظیمی، دوبلور باسابقه کشور که ما او را با شخصیت هایی نظیر هایدی، بابا لنگ دراز، فوتبالیست ها و ... می شناسیم، از یک عمر فعالیت هنری خود در عرصه دوبله سخن گفته است. او می گوید کار دوبله را از 5 سالگی شروع نموده و سالهاست به این حرفه مشغول است. از جمله نقش های ماندگار او می توان به جینا در انیمیشن پینوکیو، توئیتی و هایدی اشاره نمود.

در این بخش، ماهنامه سروش با هومن خیاط، دوبلور جوان کشور نیز گفت وگو نموده است. هومن خیاط را با صدای شخصیت هایی نظیر هرب در انیمیشن مینیمون ها، دراک در انیمیشن هتل ترانسیلوانیا و رئیس پلیس در زوتوپیا می شناسیم. خیاط در شرح فعالیت هنری خود می گوید که در ابتدا عروسک گردان و بازیگر تئاترهای کودک بوده و سپس به عرصه دوبله وارد شده است. او همچین عاشق نقش های سخت است.

مرور بر چند دوبله ماندگار در کارتون های تلویزیون انتها بخش پرونده ویژه سروش برای دوبله است. در این بخش دوبلورهای کارتون هایی مثل فوتبالیست ها، لاک پشت های نینجا، لوک خوش شانس، گربه سگ و ... معرفی شدند.

در آستانه روز جهانی کتاب و کتاب خوانی، ماهنامه سروش بچه ها چند داستان بچه هاه نیز منتشر نموده است. داستان سه خرس ترجمه فریبا صفرپور، اولین داستان منتشر شده در این شماره از ماهنامه سروش است. قصه نمایش خرسی که خرس بود نوشته منوچهر اکبرلو و فیلو خواب نمی ماند نوشته مریم سعیدخواه دیگر داستان های کوتاهی است که در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

در بخش انتهای این شماره از نشریه، ساخت کاردستی یک آدم برفی ضد آفتاب برای بچه ها آموزش داده شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 37017

به "سروش بچه ها آبان ماه منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سروش بچه ها آبان ماه منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید