سرویس خبرنگاران جت چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران برای پاسخ به احتیاج مشتریان خود در زمینه تحویل سفارش های سوپرمارکتی با ارسال رایگان و در بازه زمانی 30 دقیقه ای اقدام به راه اندازی سرویس جدیدی به نام خبرنگاران جت کرد. این سرویس، پلتفرم جدیدی در کنار خبرنگارانست که مخصوص تأمین خریدهای لحظه ای و ارسال سریع محصولات سوپرمارکتی طراحی شده است. در این مطلب در خصوص ویژگی ها و نحوه استفاده از این سرویس شرح می دهیم.

سرویس خبرنگاران جت چه ویژگی هایی دارد؟

ارسال سریع

ویژگی سرعت مهمترین ویژگی سرویس خبرنگاران جت است که تجربه متفاوتی به کاربر می دهد. همین ویژگی که در نام این سرویس هم مشهود است وجه تمایز خبرنگاران با خبرنگاران جت است. با توجه به توسعه روز افزون سرویس خبرنگاران جت به اسم یک محصول، حالا سطح خدمت رسانی سرویس خبرنگاران جت به کمتر از 30 دقیقه در تحویل سفارش ها رسیده است. این قابلیت، فرصت بسیار خوبی برای آن دسته از کاربرانی است که می خواهند در کمترین زمان مورد احتیاج برای دسترسی به مایحتاج خود برسند. بدیهی است سرویس دیجی اکسپرس که خود به اسم پلتفرم تکنولوژی محور لجستیکی گروه خبرنگاران فعالیت می نماید می تواند در بالا بردن این سرعت نقش مؤثری داشته باشد.

اکنون پس از گذشت بازه زمانی کوتاهی از آغاز به کار سرویس خبرنگاران جت، 40 درصد از سفارش ها کمتر از 15 دقیقه و نیمی از سفارش ها بین 15 تا 30 دقیقه به دست مشتری می رسد. به عبارت دیگر 90 درصد از سفارش ها زیر30 دقیقه تحویل می شوند.

ارسال رایگان

برای تحویل سفارش ها از خبرنگاران جت هیچ هزینه ای در نظر گرفته نشده است. رایگان بودن تحویل سفارش مزیت بسیار بزرگی ست که هزینه کاربر را صرفاً متوجه پرداخت هزینه مایحتاج مورد نظرش می نماید. به این ترتیب تحویل سفارش ها در هر مقصدی انجام گردد کاملاً رایگان تمام می گردد. این ویژگی در آخرین به روز رسانی های پلتفرم خبرنگاران جت بدون تغییر بوده است و در حال حاضر ارسال سفارش ها رایگان است.

جت مارت ها؛ سوپرمارکت های اختصاصی خبرنگاران جت

یکی از ویژگی های مهم و مفید خبرنگاران جت، راه اندازی دارک استورهایی به نام جت مارت است. منظور از دارک استور (Dark Store) در دنیای تجارت الکترونیک مراکز توزیعی هستند که به طور اختصاصی برای خریدهای آنلاین به کار می فرایند. سوپرمارکت های دارک، انبارهای بزرگی هستند که برای خریداران و عموم مردم باز نیست و متشکل از قفسه ها و ردیف هایی از اجناس است که معمولاً ساختمان آنها در نقاط قابل دسترس شهر ساخته می گردد. پس از ثبت شدن سفارش اینترنتی کاربران، پردازش سفارش ها آغاز می گردد و مرحله برداشتن سفارش ها و تجمیع و ارسال آنها به مشتری ادامه می یابد.

اهمیت استفاده از دارک استورها در خرید اینترنتی تمرکز بر ارسال سریع سفارش ها برای خریدهای بر مبنای تقاضا (on-demand) و فوری است. در این شرایط زنجیره تأمین با سرعت بیشتری کار می نماید و احتیاجهای مشتری مستقیم تر و سریع تر برطرف می گردد.

دارک استورها با اینکه می توانند به اسم انبار کالاهایی مانند لباس و … هم عمل نمایند اما اغلب برای محصولات سوپرمارکتی و تره بار استفاده می شوند. یکی از روش های تأمین محصولات سوپرمارکتی در سرویس خبرنگاران جت هم به وسیله دارک استورها انجام می گردد. خبرنگاران جت علاوه بر همکاری با فروشگاه های زنجیره ای مطرح و معتبر، انبارهای اختصاصی در منطقه ها مختلف شهر در قالب دارک استور و به نام جت مارت دارد که امکان بیشترین تنوع کالایی را از رجحانن برندها، با مناسب ترین قیمت ها و تخفیف ها و در سریع ترین زمان ارسال فراهم می نماید. اکنون خبرنگاران جت 12 جت مارت دارد که در شهرهای تهران، کرج و مشهد فعال هستند. به زودی تعداد جت مارت های فعال در سایر شهرها بیشتر هم می گردد.

توسعه جغرافیایی سریع تر

مدل کسب وکار پلتفرم خبرنگاران جت غیر متمرکز و مقیاس پذیر است و این رویکرد، ورود این سرویس به شهرستان ها را سرعت می بخشد.

سرویس خبرنگاران جت خدمت رسانی خود را از شهرهای تهران و کرج آغاز کرد و به تازگی در شهر مشهد به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز نموده است. دیگر شهرهای ایران مانند شیراز، اهواز، تبریز و قم هم در آینده می توانند در کوتاه ترین زمان سفارش های سوپرمارکتی خود را دریافت نمایند.

سوپرمارکت خبرنگاران با خبرنگاران جت چه تفاوتی دارد؟

عرضه محصولات سوپرمارکتی خبرنگاران از سال 97 آغاز به کار کرد. این بخش نو از کسب وکار که در ابتدا با نام خبرنگاران فِرش هم شناخته می شد اکنون به اسم دسته ای جدا در پلتفرم خبرنگاران با اسم سوپرمارکت خبرنگاران قابل استفاده است. با آغاز به کار سرویس خبرنگاران جت شاید این سؤال برای شما هم پیش آمده باشد که تفاوت خدمات سوپرمارکت خبرنگاران با سرویس خبرنگاران جت در چیست. در جواب باید گفت که سوپرمارکت خبرنگاران بر اساس مدل کلاسیک تجارت الکترونیک عمل می نماید و خبرنگاران جت مدل نوینی از ای کامرس، تحت اسم Q-Commerce یا quick commerce را ارائه می نماید. با توجه به سبد پیشنهادی متفاوتی که در خبرنگاران جت در مقایسه با سوپرمارکت خبرنگاران عرضه می گردد می توان گفت مدل کسب وکار خبرنگاران جت مدل مکملی در کنار سوپرمارکت خبرنگارانست. این پلتفرم نه تنها تجربه نوی برای گروه خبرنگاران محسوب می گردد بلکه تجربه نوی برای مشتریان کنونی خبرنگاران هم ایجاد می نماید.

اگر سه ویژگی سرعت، تنوع کالایی و قیمت را معیارهای آنالیز این دو سرویس بدانیم باید گفت پلتفرم خبرنگاران جت در سرعت بسیار بالا رجحان دارد و سوپرمارکت خبرنگاران تنوع بیشتر و قیمت های همراه با تخفیف را عرصه می نماید. اگر فرایند سفارش گذاری، پردازش و تحویل سفارش های سوپرمارکت خبرنگاران در بازه زمانی یک تا چند روزه انجام می گردد در خبرنگاران جت، همه چیز فوری پیش می رود. بنابراین به رغم هم پوشانی هایی که ممکن است بین این دو راستا کسب و کار وجود داشته باشد آنچه این دو را از هم متمایز می نماید نوع سفارش ها و سبدهای خریدی ست که می گردد با هر کدام از سرویس ها تجربه کرد. همانطور که پیشتر گفته شد خبرنگاران جت به علت ویژگی سرعت بالا در تأمین و تحویل سفارش ها با این اسم نام گذاری شده است. بنابراین برای تقاضاهای در لحظه و احتیاجمند دریافت سریع، مناسب تر است. این نوع سفارش ها معمولاً در خریدهای لحظه ای و روزانه انجام می گردد. این در حالی است که برای خریدهای سر ماه که می توان در بازه زمانی طولانی تر دست به انتخاب و برداشتن محصول از قفسه های اینترنتی خبرنگاران زد سوپرمارکت خبرنگاران گزینه بسیار مناسبی است. بنابراین توصیه می کنیم سبدهای خرید کوچکتر با احتیاج به دریافت سریع تر را با پلتفرم خبرنگاران جت و سبدهای خرید بزرگتر و با منظره بلند مدت تر نسبت به زمان تحویل را با سوپرمارکت خبرنگاران ببندید.

خبرنگاران جت سرویس نوی از سوی گروه خبرنگارانست که در پاسخ به احتیاجهای مشتریان خبرنگاران با رویکرد غیر متمرکز و مقیاس پذیر برای تأمین و سفارش های فوری در قالب همکاری با شرکای معتبر و خوشنام فعالیت می نماید. این پلتفرم می کوشد با ایجاد هم افزایی در کنار دیگر اعضای گروه خبرنگاران به خلق ارزش به عرصه تجارت الکترونیک ایران یاری کند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 53859

به "سرویس خبرنگاران جت چه ویژگی هایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس خبرنگاران جت چه ویژگی هایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید