سولسشایر: گلزنی روی ضدحملات در تاریخ بازی های ما با آرسنال وجود داشته است

به گزارش بلاگ پو، فوتبال جهان- اولگنار سولسشایر، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد می گوید گلزنی روی ضدحملات در تاریخ بازی های این تیم با آرسنال بوده است.

سولسشایر: گلزنی روی ضدحملات در تاریخ بازی های ما با آرسنال وجود داشته است

به گزارش خبرنگاران، اولگنار سولسشایر که شاگردانش شب گذشته (آدینه) در خانه آرسنال با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسیدند و به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی انگلیس صعود کردند، پس از این بازی با اشاره به ضدحملاتی که تیمش در این بازی انجام داد، گفت: اگر به تاریخ بازی های منچستریونایتد و آرسنال رجوع کنید، همواره اینطور بوده است. گلی که در سال 1997 به آرسنال زدم را به خاطر می آورم که ما کرنر توپچی ها را دفع کردیم و سپس توپ به گیگزی - رایان گیگز- رسید و او هم توپ را به کارل پوبرسکی داد و در ادامه توپی که به من رسید را تبدیل به گل کردم.

وی اضافه کرد: همه آن بازی کلاسیک لیگ قهرمانان در سال 2009 را هم به خاطر دارند که روی ضدحمله و حرکت پارک جی سون، کریستیانو رونالدو و وین رونی به گل رسیدیم. وازا - وین رونی - و پارک جی سون چندین بار روی این حرکت گلزنی نموده بودند و در تاریخ بازی های ما با آرسنال همواره گلزنی از روی ضدحملات بوده است.

سولسشایر در مورد تغییر تاکتیکی در این بازی که روملو لوکاکو را در خط حمله متمایل به سمت راست قرار داده بود و جسی لینگارد بیشتر در نقش مهاجم نوک ظاهر شد که جواب داد و مهاجم بلژیکی اش پاس دو گل اول منچستریونایتد را داد، گفت: روملو در تیم ملی فوتبال بلژیک و البته اورتون در این پست بازی نموده بود. این تاکتیکی است که ما می توانیم مورد استفاده قرار دهیم و می دانیم که چقدر در آن قدرتمند هستیم. روملو در جریان بازی توپ را می گرفت و به فضای لازم حرکت می کرد. او پاس فوق العاده ای به الکسیس داد و ضربه نهایی سانچس هم عالی بود.

سرمربی موقت شیاطین سرخ در تمجید از زننده گل دوم تیمش مطرح نمود: جسی بازیکن بازی های بزرگ است و در بازی برای تیم ملی انگلیس و برای منچستریونایتد این را نشان داده است. او همواره با گل هایش ظاهر می گردد. جسی بازیکنی است که هیچگاه نسبت به قرار دادن او در ترکیب منچستریونایتد مردد نیستیم و بازیکن این سیستم بازی است و خودش می داند منظورم چیست. لینگارد شناخت خوبی از باشگاه و تاریخچه اش دارد. او می داند تاریحچه باشگاه ما در ضدحملات مقابل آرسنال چیست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4226

به "سولسشایر: گلزنی روی ضدحملات در تاریخ بازی های ما با آرسنال وجود داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: گلزنی روی ضدحملات در تاریخ بازی های ما با آرسنال وجود داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید