سومین همایش ملی کتابخانه های دیجیتالی 28 بهمن در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می گردد

به گزارش بلاگ پو، سومین همایش ملی کتابخانه های دیجیتالی با عنوان پردازش و سازماندهی اطلاعات و دانش 28 بهمن ماه در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می گردد.

سومین همایش ملی کتابخانه های دیجیتالی 28 بهمن در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران و انجمن علمی - دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه علامه طباطبائی سومین همایش ملی کتابخانه های دیجیتالی را با عنوان پردازش و سازماندهی اطلاعات و دانش 28 بهمن ماه 1398 در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی، برگزار می نماید.

هدف از برگزاری این همایش شامل؛ آنالیز سیستم های پردازش و سازماندهی دانش، چهارچوب ها و الگو های مفهومی بازنمون دانش، رویکرد ها و روش های نوین در پردازش و سازماندهی اشیای محتوایی، استاندارد ها و میانکنش پذیریِ فراداده ها، پردازش و سازماندهی محتوای وب می گردد.

همایش ملی کتابخانه های دیجیتال در محور های؛ سیستم های پردازش و سازماندهی دانش، چهارچوب ها و الگو های مفهومی بازنمودن دانش، رویکرد ها و روش های نوین در پردازش و ساماندهی، استاندارد ها و میان کنش پذیری فرا داده ها پردازش و سازماندهی وب ارائه خواهد شد.

گفتنی است، متقاضیان تا 30 آذر ماه فرصت دارند جهت ارسال مقالات اقدام نمایند همچنین مهلت ثبت نام در این همایش 24 بهمن ماه انتها می یابد.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15794

به "سومین همایش ملی کتابخانه های دیجیتالی 28 بهمن در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین همایش ملی کتابخانه های دیجیتالی 28 بهمن در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید