سپاهان رکورد تیم ملی را شکست!

به گزارش بلاگ پو، پس از انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی نو تیم ملی همه در انتظار اعلام اولین فهرست او برای دو بازی محبت آمیز مقابل روسیه و کنیا در فروردین ماه بودند که مطابق انتظار این فهرست دقایقی پس از سرانجام آخرین حضور این مربی روی نیمکت گل گهر اعلام شد.

سپاهان رکورد تیم ملی را شکست!

قلعه نویی نام 32 بازیکن را در اولین فهرست خود قرار داده که نکته قابل توجه سهمیه 6 نفری تیم فوتبال سپاهان است که نشان می دهد سرمربی سابق طلایی پوشان توجه ویژه ای به عملکرد و نمایش بازیکنان این تیم در لیگ برتر دارد.

براین اساس قلعه نویی نام نیازمند، میلاد زکی پور، رامین رضائیان، محمد کریمی، امید نورافکن و شهریار مغانلو را در فهرست خود قرار داده تا سپاهانی ها از خط دروازه تا خط هجومی در تیم ملی نماینده داشته باشند.

نکته قابل توجه اینکه از این 6 نفر فقط رضائیان و مغانلو پیش تر شاگرد امیر قلعه نویی نبوده اند و چهار بازیکن دیگر طی سه سال اخیر شاگرد این مربی بوده اند. زکی پور در گل گهر و کریمی و نیازمند و نورافکن هم در سپاهان. جالب تر اینکه سه بازیکن آخر خرید های امیر قلعه نویی برای سپاهان، طی دو فصل حضور این تیم در رأس کادر فنی طلایی پوشان اصفهانی بود.

لازم به ذکر است تیم فوتبال سپاهان در جام جهانی با تصمیم کارلوس کی روش فقط دو نماینده داشت که پیغام نیازمند و رامین رضائیان بودند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 28 اسفند 1401 بروزرسانی: 28 اسفند 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 70391

به "سپاهان رکورد تیم ملی را شکست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان رکورد تیم ملی را شکست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید