سیامک ویسی: توفارقان مقابل مهرام از پیش باخته نیست

به گزارش بلاگ پو، سیامک ویسی در گفتگو با خبرنگاران در مورد دیدار روز دوشنبه توفارقان آذرشهر مقابل مهرام در هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال گفت: از نام حریف کاملا مشخص است که دیدار مهم و حساسی پیش رو داریم. مهرام تیم پُرمهره ای است. این تیم و بازیکنانش در این هفته های پایانی بیشتر از قبل مصمم به کسب برد هستند تا برای پلی آف جایگاه بهتری در لیگ برتر کسب کنند.

سیامک ویسی: توفارقان مقابل مهرام از پیش باخته نیست

وی با بیان اینکه برای توفارقان هر دیدار شرایط خاص خود را دارد، یادآور شد: دیدار با مهرام هم شرایط خود را دارد. اینطور نیست که چون حریف مان مهرام است و در نیم فصل اول مقابل این تیم شکست خوردیم، خود را برای دیدار فردا از پیش باخته بدانیم. اصلا جریان این دیدار و نتیجه آن از پیش مشخص شده نیست.

سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر با یادآوری اینکه تیمش طی هفته های گذشته نتیجه دیدار برابر تیم هایی مانند اکسون تهران و شورا و شهرداری قزوین را واگذار کرد، گفت: این باخت ها کاملا به ضرر ما تمام شد و احتمالا تاثیرگذاری منفی زیادی برای ما خواهد داشت مگراینکه در دیدارهای باقی مانده بتوانیم جبران کنیم و از دیدارهای مان امتیازات بیشتری بگیریم. به همین دلیل مصمم هستیم که مقابل مهرام هم بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاوریم.

ویسی شرح داد: البته تجربه ای که بازیکنان مهرام دارند اصلا مقایسه با تجربه بازیکنان توفارقان نیست. همچنین در برخی پست ها بازیکنان حریف به لحاظ فیزیکی هم شرایط کاملا رجحان نسبت به ما دارند. با همه اینها امیدوار هستیم که بتوانیم از دیدار فردا نتیجه ای قابل قبول بگیریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19149

به "سیامک ویسی: توفارقان مقابل مهرام از پیش باخته نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیامک ویسی: توفارقان مقابل مهرام از پیش باخته نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید