سیدصالحی: استراماچونی دنبال بهانه برای جدایی از استقلال بود و دیگر به ایران برنمی شود، مجیدی تنها کسی است که با تیم آشنایی دارد

به گزارش بلاگ پو، سیدمهدی سیدصالحی، بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که آندره آ استراماچونی دنبال بهانه برای جدایی از این تیم بوده است و دیگر به ایران باز نمی شود.

سیدصالحی: استراماچونی دنبال بهانه برای جدایی از استقلال بود و دیگر به ایران برنمی شود، مجیدی تنها کسی است که با تیم آشنایی دارد

سیدمهدی سیدصالحی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شرایط حال حاضر استقلال و پیچیدگی هایی که در ماجرای این تیم با آندره آ استراماچونی به وجود آمده است، گفت: ماجرای به وجود آمده اول از همه سوءمدیریت در باشگاه استقلال را نشان می دهد که معین نیست به چه صورت با این مربی قرارداد بسته اند. مسائلی که در خصوص قرارداد او مطرح شد، نشان می دهد این قرارداد درست و آگاهانه امضا نشده است.

وی اضافه نمود: چطور است که از سفیر تا وزارت امور خارجه همه دست به دست هم دادند تا پول استراماچونی پرداخت شود، اما وقتی پول را گرفت مواردی دیگر را اعلام کرد. معین است که بندی در قراردادش وجود دارد که طبق آن بند دیگر قصد بازگشت هم ندارد. فکر می کنم کار استراماچونی هم حرفه ای نبود، در حالی که مدعی شده بود بعد از دریافت پول به تهران باز می شود، اما بعد از دریافت پول بحثی دیگر را عنوان نمود. طبق آنچه در سایت ها معین شد، او موارد جدیدی را درخواست نموده است که اصلاً خوب نیست.

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال اعلام نمود: اگر استرماچونی مدعی می شد که عاشق استقلال و طرفدارانش است، نباید بعد از دریافت پول در ایتالیا می ماند و باید بلافاصله به تهران می آمد. حتی اگر تمرینات تعطیل است، او باید برای هماهنگی اردو، جذب بازیکن و برنامه ریزی برای آینده تیم، به تهران می آمد. با این شرایط شواهد نشان می دهد که او دیگر به ایران نمی آید و 11 شرطی که گذاشته، اگر واقعیت داشته باشد نشان می دهد که صحبت های او واقعیت نداشته است.

سیدصالحی با اشاره به بلاتکلیفی استقلال گفت: باشگاه استقلال باید هر چه زودتر تکلیف را معین کند. اگر قرار باشد روزهای به جامانده تا آغاز مجدد لیگ به همین شکل از دست برود، استقلال شرایط خوبی پیدا نمی کند. مسئولان باشگاه یک نشست خبری بگذارند و همه چیز را در حضور طرفداران اعلام نمایند. با سند و مدرک بگویند از ابتدا چه اتفاقاتی اتفاق افتاده است و در این مدت هم برای انتخابی سرمربی جدید تصمیم گیری نمایند. به هرحال مربی جدید باید زودتر انتخاب شود که تیم از نقل وانتقالات عقب نباشد و روزهای به جامانده از دست نرود.

وی درباره اینکه نام فرهاد مجیدی به عنوان گزینه سرمربیگری استقلال مطرح شده است و اینکه آیا انتخاب احتمالی او استفاده مدیران باشگاه از محبوبیتش است یا می تواند انتخاب درستی باشد، اعلام نمود: هر انتخابی صورت می گیرد، باید آگاهانه باشد. فرهاد مجیدی سال گذشته با این تیم کار نموده و از مربیان دیگر به این بازیکنان نزدیک تر است. مسئولان باشگاه هم هر تصمیمی می گیرند، نباید استقلال قافیه را ببازد.

سیدصالحی تأکید کرد: در انتخاب مجیدی هم بعید می دانم بحث عنصر محبوبیت مطرح باشد. به هرحال طرفداران با استراماچونی نتیجه دریافتد و اکنون تنها کسی که بعد از او با تیم آشنایی دارد، مجیدی است. اگر مجیدی محبوب هم نبود، باید به عنوان سرمربی انتخاب می شد، حالا که محبوبیت دارد و در استقلال هم بازیکن بزرگی بوده، می تواند بیشتر به استقلال یاری کند. اگر طرفداران هم مقصر را بشناسند و بدانند استراماچونی مقصر بوده و بهانه نموده است، مطمئناً به سرمربی جدید یاری خواهند کرد تا تیم نتیجه بگیرد.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18320

به "سیدصالحی: استراماچونی دنبال بهانه برای جدایی از استقلال بود و دیگر به ایران برنمی شود، مجیدی تنها کسی است که با تیم آشنایی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدصالحی: استراماچونی دنبال بهانه برای جدایی از استقلال بود و دیگر به ایران برنمی شود، مجیدی تنها کسی است که با تیم آشنایی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید