شرایط حضور تیمهای آقایان در لیگ برتر هندبال اعلام شد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال قرار است مسابقات فصل جدید لیگ برتر مردان در صورت دریافت مجوزهای لازم اواخر شهریور ماه آغاز شود. به دنبال آماده سازی شرایط برای برگزاری این رویداد دبیر فدراسیون هندبال با اطلاعیه ای به باشگاه ها شرایط نهایی برای حضور تیم ها را گفت.

شرایط حضور تیمهای آقایان در لیگ برتر هندبال اعلام شد

بنابر این اطلاعیه آخرین مهلت پرداخت ورودیه تیم های لیگ برتری به مبلغ 60 میلیون تومان و تا پایان وقت اداری 29 مرداد مشخص شد.(غیرقابل تمدید می باشد)

همچنین تاریخ برگزاری جلسه هماهنگی با باشگاه های لیگ برتری پنجم شهریور ماه مشخص شده و مقرر شده که کننده باشگاه مربوطه و رئیس هیئت هندبال استان باید در این نشست در محل فدراسیون حاضر باشند.

بنابر اعلام عزتی دبیر فدراسیون تاریخ شروع لیگ برتر کشور در بخش آقایان 28 شهریورماه مشخص شده و تاریخ مذکور (منوط به اظهارنظرهای ستاد مقابله با ویروس کرونا در ورزش و بسته به شرایط و شرایط آینده) قطعی خواهد بود.

اما نکته ای که در فصل جاری برای تمامی باشگاه ها لازم الاجرا است بحث تأیید کمیسیون ماده 4 است. به این ترتیب باشگاه ها مکلف هستند (موضوع ماده 4 آئین نامه) تضمین معاملات دولتی تا 29 مردادماه را به مبلغ 5 میلیارد ریال تحت عنوان ضمانت نامه بانکی جهت حسن انجام کار در وجه فدراسیون هندبال تسلیم کنند.

فدراسیون هندبال که در فصل جاری قصد سخت گیری بیشتری برای عدم تضییع حق و حقوق مربیان و بازیکنان دارد در چند مورد تذکراتی را به باشگاه ها یادآور شده و اعلام کرده با توجه به اینکه علیرغم پیگیری های متعدد به عمل آمده و پیرو مکاتبات قبلی، اگر باشگاهی متأسفانه نسبت به پرداخت 5 درصد سهم فدراسیون از مبالغ کل قرارداد بازیکنان اقدام نکرده اید برای بار آخر متذکر می گردد در این خصوص اقدام لازم بعمل آید در غیر این صورت از حضور تیم آن باشگاه در سال جاری در لیگ برتر ممانعت به عمل می آید.

با توجه به اینکه علی رغم پیگیری های متعدد به عمل آمده و پیرو مکاتبات قبلی، آن باشگاه متأسفانه نسبت به ارسال اصلاح قراردادهای واقعی به این فدراسیون جهت محاسبه مبلغ 5 درصد سهم فدراسیون از مبالغ کل قرارداد بازیکنان، اقدام نکرده اید، برای بار آخر متذکر می گردد در این خصوص اهتمام لازم بعمل آید، در غیر این صورت از حضور تیم آن باشگاه در سال جاری در لیگ برتر ممانعت به عمل می آید.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32588

به "شرایط حضور تیمهای آقایان در لیگ برتر هندبال اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط حضور تیمهای آقایان در لیگ برتر هندبال اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید