سرمربی هندبال ذوب آهن: لیگ نسبت به قبل پویاتر شده است

به گزارش بلاگ پو، حمید صادقی گفت: سعی داریم با توجه به بازی های به جای مانده تا نیم فصل لیگ برتر هندبال شرایط تیمی را حفظ کنیم تا بتوانیم نتایج بهتری را رقم بزنیم.

سرمربی هندبال ذوب آهن: لیگ نسبت به قبل پویاتر شده است

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان در گفت و گو با خبرنگاران در مورد سطح لیگ برتر هندبال مردان اظهار کرد: لیگ نسبت به سال های قبل بهتر شده و تیم ها آمادگی بهتری دارند. بازیکنان هم در تیم ها تقسیم شده اند و شرایط بازی ها بهتر و نزدیک به هم است. می توان گفت لیگ نسبت به سال های قبل پویاتر شده است.

صادقی در ادامه در مورد ارتقای صندلی ذوب آهن در ادامه مسابقات لیگ برتر هندبال گفت: هنوز چهار هفته بیشتر از لیگ نگذشته و قطعا در ادامه راه اتفاقات زیادی رخ خواهد داد. شرایط تیم ها نسبت به سال های قبل بهتر است و با این اوصاف نه تنها تیم ما بلکه سایر تیم ها که در جدول صندلی خوبی ندارند در ادامه راستا، هر شرایطی می تواند برایشان فراهم گردد تا خود را در جدول بالا بکشند.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان گفت: باید تیم ها تنها بهتر و هوشیارانه تر رفتار نمایند. مسلما هر تیم که هوشیارتر باشد می تواند صندلی خود را در جدول ارتقاء دهد. در خاتمه دور رفت تقریبا تعیین خواهد شد که هر تیمی در چه صندلیی قرار خواهد گرفت. ما هم سعی داریم که با توجه به بازی های به جای مانده تا نیم فصل، شرایط تیمی را حفظ و بهتر عمل کنیم تا با ارائه و هماهنگی بهتر بازیکنان نتایج بهتری را برای خودمان رقم بزنیم. هر تیمی که بتواند بهتر از موقعیت هایش استفاده کند و راهکارهای مد نظر را بهتر ارائه کند مطمئنا نتیجه خوبی خواهد گرفت.

وی در مورد فاصله زیاد بین هر مرحله لیگ گفت: مرحله بعدی لیگ احتمالا 25 مهر خواهد بود. این فاصله زمانی به خاطر تشکیل اردوهای تیم ملی است. باید تیم ملی هم در شرایط خوبی قرار بگیرد و بازیکنان باید در کنار هم بازی نمایند و در اردو باشند. بازیکنان بعد از اردوی تیم ملی یک استراحت دارند و بعد در اختیار باشگاه قرار می گیرند. اینها سبب شده که فاصله بین مسابقات بیشتر گردد اما خوب بایستی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده گردد.

صادقی در خاتمه گفت: از رئیس فدراسیون که با وجود شیوع ویروس کرونا لیگ هندبال را با حفظ پروتکل های بهداشتی برگزار می نماید تشکر می کنم. بعلاوه از باشگاه ذوب آهن و مسئولانش هم تشکر می کنم که به طور کامل تیم را حمایت می نمایند تا به صندلی خوبی در لیگ برسد.

fun30t1.ir: شهر سرگرمی، در شهر سرگرمی کلی مطلب باحال براتون داریم

javedandld.ir: مجله جاودان | مجله خانه و خانواده ایرانی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 54948

به "سرمربی هندبال ذوب آهن: لیگ نسبت به قبل پویاتر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی هندبال ذوب آهن: لیگ نسبت به قبل پویاتر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید