شیرکوند: شایعه بازداشت من، خنده دار است، عطایی از من عذرخواهی کرد

به گزارش بلاگ پو، بازیکن تیم والیبال شهرداری ورامین گفت: بهروز عطایی بعد از بازی از من به خاطر توهین و فحاشی تماشاگران کاله عذرخواهی کرد و وساطتی در کار نبود.

شیرکوند: شایعه بازداشت من، خنده دار است، عطایی از من عذرخواهی کرد

احسن شیرکوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد حواشی دیدار تیم شهرداری ورامین در کاله آمل در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال گفت: بازی خوبی بود و ما 2 بر صفر در ست شماری پیش بودیم که در اواسط ست سوم، تعدادی از تماشاگران آملی آغاز به توهین به من و خانواده من کردند که ویدئو آن در روابط عمومی باشگاه موجود است.

او ادامه داد: داور دوم نیز اشتباهاتی داشت که به او تذکر دادیم که دقت بیشتری در قضاوت انجام دهد اما اشتباهات فاحش او ادامه داشت و من سر او داد زدم تا اینکه از زمین اخراج شدم.

شیرکوند توضیح داد: شایعه و احتمال بازداشت من، خنده دار است و اصلاً سندیت ندارد. جرایم من زمین در والیبال تعیین است و مطابق قانون جریمه خواهم شد. کسی هم برای من نزد پلیس، وساطت نکرده است. حتی بهروز عطایی (سرمربی کاله) بعد از بازی از من به خاطر توهین و فحاشی تماشاگران کاله عذرخواهی کرد و وساطتی در کار نبود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3478

به "شیرکوند: شایعه بازداشت من، خنده دار است، عطایی از من عذرخواهی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیرکوند: شایعه بازداشت من، خنده دار است، عطایی از من عذرخواهی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید