عطایی: بازیکن جدیدی توجه مرا جلب نکرده است

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم ملی والیبال گفت: لژیونرهای تقریبا زیادی در کشورهای اروپایی داریم اما بازیکن جدیدی توجه مرا جلب نکرده است.

عطایی: بازیکن جدیدی توجه مرا جلب نکرده است

به گزارش خبرنگاران، بهروز عطایی، سرمربی تیم هراز آمل در خصوص پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل شهرداری ارومیه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال گفت: پیش بینی بازی سختی را داشتیم و ممکن بود هر یک از دو تیم برنده شوند تا شرایط بهتری در مرحله پلی آف داشته باشند.

سرمربی تیم والیبال هراز آمل ادامه داد: بازی با ارومیه، جالب و تاکتیکی بود و هر تیمی اشتباه می کرد، می باخت. ما ست نخست را باختیم و در ست دوم هم 10 بر 6 عقب بودیم. در ادامه توانستیم بازی را کنترل کنیم و با تعویض هایی که انجام شد، نظم تیمی بهتری پیدا کردیم و برنده شدیم.

سرمربی تیم ملی والیبال در خصوص مصدومان تیم ملی گفت: جواد کریمی از اواسط فروردین می تواند حرکت درمانی را در اردوی تیم ملی شروع کند. میثم صالحی پس از عمل سنگینی که انجام داد هنوز در ایتالیا تحت درمان است. علی اصغر مجرد در زمان مناسبی جراحی انجام داد و زمان زیادی برای بهبود در اختیار دارد. مرتضی شریفی هم در لیگ ترکیه دچار آسیب دیدگی از ناحیه کتف شده است.

عطایی در انتها گفت: لژیونرهای تقریبا زیادی در کشورهای اروپایی داریم اما بازیکن جدیدی توجه مرا جلب نکرده است. برای من کیفیت از همه چیز مهم تر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 62120

به "عطایی: بازیکن جدیدی توجه مرا جلب نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: بازیکن جدیدی توجه مرا جلب نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید