شیوآمی در هند خدمات پرداخت وام موبایلی ارائه می دهد

به گزارش بلاگ پو، شرکت چینی شیوآمی ابتکار عمل جالبی را در هند به اجرا گذارده و به علاقمندان در این کشور خدمات پرداخت وام ارائه می دهد، این خدمات به وسیله تلفن همراه در دسترس قرار می گیرد.

شیوآمی در هند خدمات پرداخت وام موبایلی ارائه می دهد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از آسین ایج، شرکت چینی شیوآمی ابتکار عمل جالبی را در هند به اجرا گذارده و به علاقمندان در این کشور خدمات پرداخت وام ارائه می دهد که به وسیله تلفن همراه در دسترس قرار می گیرد. این خدمات می کردیت نام دارد و به وسیله آن وام هایی با سقف حداکثر صدهزار روپیه (معادل 1451 دلار) به متقاضیان پرداخت می گردد. نرخ بهره این وام ها 1.8 درصد است.

راه اندازی این خدمات ظرف هفته های آینده صورت می گیرد و انتظار می رود با استقبال مردم هند روبرو گردد. شیوآمی از جمله شرکت های چینی است که برای فروش گوشی سرمایه گذاری گسترده ای را در هند به عمل اورده و اندک اندک در حال ارائه خدمات جانبی در حوزه تجارت آنلاین و بانکداری اینترنتی نیز هست.

شیوآمی چهارمین شرکت بزرگ سازنده گوشی های هوشمند در دنیا بوده و رقابت سرسختانه ای با رقبایی همچون شیوآمی، سامسونگ و اپل دارد و امیدوار است ارائه خدمات وام موبایلی بر تعداد مشتریان آن بیفزاید. این شرکت قصد داشت در اندونزی هم خدمات مشابهی ارائه دهد که به علت اختلاف با رگولاتوری اندونزی به نتیجه نرسید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10550

به "شیوآمی در هند خدمات پرداخت وام موبایلی ارائه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوآمی در هند خدمات پرداخت وام موبایلی ارائه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید