صادق ورمزیار: چین حریف ساده ای برای تیم ملی نخواهد بود، امیدوارم خط دفاعی ما کمترین اشتباه را داشته باشد

به گزارش بلاگ پو، صادق ورمزیار، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد که این تیم در بازی فردا برابر چین کار آسانی نخواهد داشت.

صادق ورمزیار: چین حریف ساده ای برای تیم ملی نخواهد بود، امیدوارم خط دفاعی ما کمترین اشتباه را داشته باشد

صادق ورمزیار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان برابر چین و عملکرد ملی پوشان در چهار بازی اخیرشان گفت: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد و بازیکنان هم از لحاظ روحی در بهترین شرایط ممکن قرار دارند. نمایش تیم ملی در بازی با عمان هم خوب بود و بازهم دروازه این تیم بسته ماند که اتفاق خیلی خوبی بود. امیدوارم در بازی با چین هم برنده از زمین بیرون بیاییم تا به نیمه نهایی جام ملت ها راه پیدا کنیم.

وی با اشاره به بازی تیم ملی مقابل چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2019 تأکید کرد: این درست است که در طول تاریخ برابر این تیم نتایج خوبی گرفته ایم، ولی داستان هر بازی متفاوت است. چین در سال های اخیر سرمایه گذاری زیادی روی فوتبال انجام داده و در تیم ملی این کشور هم شاهد پیشرفت فنی بوده ایم. به هرحال لیپی مربی کارکشته ای است و با ایتالیا قهرمان دنیا شده است. به خوبی نقش این مربی در پیشرفت چین احساس می گردد و آنها حریف ساده ای برای تیم ملی ایران نخواهند بود.

با تور چین همراه باشید

مدافع - هافبک پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان گفت: خط دفاعی تیم ملی در چند بازی گذشته در برخی صحنه ها اشتباهاتی داشته است، ولی امیدوارم در این بازی در خط دفاعی کمترین اشتباه را داشته باشیم. به هرحال چین یک تیم سرعتی است که می تواند از موقعیت هایش به خوبی استفاده کند. البته قدرت و کیفیت فنی تیم ملی و بازیکنان ما بالاست و می توانیم با پیروزی در این بازی به نیمه نهایی جام ملت ها برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2803

به "صادق ورمزیار: چین حریف ساده ای برای تیم ملی نخواهد بود، امیدوارم خط دفاعی ما کمترین اشتباه را داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادق ورمزیار: چین حریف ساده ای برای تیم ملی نخواهد بود، امیدوارم خط دفاعی ما کمترین اشتباه را داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید