صدری: مجوز سفر پرسپولیس به عربستان صادر شد، در حد توان بازیکنان شارژ مالی کردیم

به گزارش بلاگ پو، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره شرایط سفر سرخپوشان به عربستان توضیحاتی را گفت.

صدری: مجوز سفر پرسپولیس به عربستان صادر شد، در حد توان بازیکنان شارژ مالی کردیم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی خبرنگاران، سید مجید صدری سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره سفر این تیم به عربستان برای برگزاری دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال اظهار کرد: خوشبختانه با کمک دستگاه های اجرایی به ویژه وزارت امور خارجه، دبیر این وزارتخانه و وزیر ورزش و جوانان مجوز سفر صادر شد و اعضای تیم با قدرت به عربستان رفتند تا افتخار دیگری برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

او در مورد تاخیر در پرواز این تیم گفت: اجازه بدهید فعلا تمرکز خود را روی بازی بگذاریم. پس از بردن الهلال و کسب قهرمانی درباره این مسائل صحبت می کنیم.

سرپرست پرسپولیس درباره اقدامات این باشگاه برای صدور ویزا اعضای تیم مطرح نمود: دوستان ما در فدراسیون فوتبال به ما نامه زدند که ویزا در عربستان صادر می شود. امیدواریم با هماهنگی هایی که فدراسیون فوتبال انجام داده دیگر مسئله ای نداشته باشیم. حفظ آرامش تیم و اینکه بچه ها با قدرت به کار خود ادامه بدهند برای ما مهم است.

صدری شرح داد: اکنون نمی خواهیم درباره تاخیر در سفر تیم به عربستان صحبت کنیم، اما باید از هواداران عزیز پرسپولیس به خاطر استرسی که به آنها شد عذرخواهی کنم. سر فرصت در این مورد حرف می زنیم.

او در مورد اینکه پس از جدایی جعفر سمیعی چه اقداماتی انجام داده است، گفت: سعی کردیم هر تعهدی سمیعی به تیم داده بود را عملیاتی کنیم. ممکن است این موضوع 10 تا 15 روز به تاخیر افتاده باشد، اما تلاش کردیم صد در صد این کار را انجام دهیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اقدامات اجرا شده برای آرامش این تیم برای بازی با الهلال گفت: یکی از عوامل موفقیت ما در ماه های اخیر هماهنگی کادرفنی، بازیکنان، هیئت مدیره و مدیریت باشگاه بوده است. به عنوان یکی از اعضای خانواده به همه قول می دهم برای اینکه همیشه هواداران خشنود باشند نهایت تلاش خود را به کار گیریم. تلاش کردیم بازیکنان و کادرفنی شارژ مالی شوند.

صدری ادامه داد: باید از سجادی تشکر کنیم. او در این مدت کم به هر 2 باشگاه استقلال، پرسپولیس و به کل ورزش کشور نگاه ویژه ای داشته است. دلیل این موضوع هم از خانواده ورزش بودن سجادی است.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام /

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 56374

به "صدری: مجوز سفر پرسپولیس به عربستان صادر شد، در حد توان بازیکنان شارژ مالی کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدری: مجوز سفر پرسپولیس به عربستان صادر شد، در حد توان بازیکنان شارژ مالی کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید