صدور 1100 گواهی صنایع دستی در یزد از ابتدای امسال

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/یزد معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از صدور بیش از 1100 گواهی آموزشی صنایع دستی در شش ماه نخست امسال خبر داد.

صدور 1100 گواهی صنایع دستی در یزد از ابتدای امسال

محمدرضا دهقان مهرجردی ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: در شش ماهه اول سال جاری تعداد 83 دوره کوتاه مدت در مراکز آموزشی شهرستان های اردکان، میبد، خاتم، ابرکوه و یزد برگزار شد که 1131 نفر هنرجو در این دوره ها شرکت کردند.

وی افزود: مراکز آموزش صنایع دستی در سال جاری با بهره گیری از تخصص و توان مربیان مجرب، با برپایی 24 دوره در سه ماهه اول و 59 دوره در سه ماهه دوم در 6 مرکز آموزشی در سطح استان و با رعایت پروتکل های بهداشتی و برگزاری دوره های آموزشی به صورت مجازی و بعضا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در شهرهای سفید به صورت حضوری برگزار شد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان یزد، دهقانی مهرجردی با بیان این که این دوره ها با هدف توسعه و فرهنگ سازی رشته های صنایع دستی بومی و فعال استان برگزار شده است، گفت: هنرجویان در رشته های زیلو بافی، کاربافی، پته دوزی، حصیربافی، گلیم بافی، تولیدات چرم دست دوز، زیورآلات سنتی، نقاشی روی شیشه و سفال، نمد مالی سنتی و دیگر موارد پیروز به اخذ گواهی مهارت آموزش های عمومی (کوتاه مدت) در زمینه رشته های صنایع دستی شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 36105

به "صدور 1100 گواهی صنایع دستی در یزد از ابتدای امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 1100 گواهی صنایع دستی در یزد از ابتدای امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید