صعود دو بانوی سابریست ایران به جدول اصلی شمشیربازی قهرمانی جهان

به گزارش بلاگ پو، کیانا باقرزاده و فائزه رفیعی با پیروزی برابر حریفان در دور گروهی راهی جدول اصلی شمشیربازی قهرمانی جهان در چین شدند.

صعود دو بانوی سابریست ایران به جدول اصلی شمشیربازی قهرمانی جهان

به گزارش خبرنگاران، در ادامه مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان که به میزبانی ووژی چین در حال برگزاری است امروز (شنبه) رقابت های سابر انفرادی بانوان انجام شد که از بین چهار سابریست ایران دو شمشیرباز به جدول 64 نفره راه یافتند.

پریماه برزگر در دور مقدماتی با یک پیروزی برابر شمشیربازی از چین و تحمل چهار باخت مقابل حریفانی از بلغارستان، فرانسه، اسپانیا و اوکراین از ادامه مسابقات باز ماند.

نجمه سازنچیان در مرحله مقدماتی مقابل ورزشکاران سنگاپور و چین پیروز شد و برابر نمایندگان چین تایپه، آرژانتین و لهستان شکست خورد و به جدول اصلی راه یافت اما با شکست برابر حریف اوکراینی الاصل ترکیه از دور رقابت ها کنار رفت.

کیانا باقرزاده در دور مقدماتی حریفانی از هنگ کنگ، مکزیک و ونزوئلا را شکست داد. این در حالی بود که شمشیرباز ونزوئلایی وزیر پیشین ورزش این کشور نیز بود و با شکست مقابل نماینده ایران نتوانست از گروه خود صعود کند. باقرزاده در ادامه مرحله مقدماتی مقابل شمشیربازانی از تایلند و آمریکا متوقف شد به جدول اصلی راه یافت که در این مرحله با قرعه استراحت روبه رو شد و به صورت مستقیم به جدول 64 نفره نهایی صعود کرد.

فائزه رفیعی، دیگر سابریست کشورمان در مرحله مقدماتی با کسب دو پیروزی مقابل ورزشکاران برزیل و ژاپن و سه باخت برابر رقیبانی از کانادا، هنگ کنگ و چین به جدول اصلی راه پیدا کرد. رفیعی در گام بعدی 15 بر 11 شمشیربازی از قزاقستان را مغلوب و به جدول 64 نفره نهایی صعود کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19343

به "صعود دو بانوی سابریست ایران به جدول اصلی شمشیربازی قهرمانی جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود دو بانوی سابریست ایران به جدول اصلی شمشیربازی قهرمانی جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید