طرحی مدرن از بالکن شیشه ای

به گزارش بلاگ پو، معماری امروزه دنیا با چالش بزرگی به نام هزینه متراژ روبروست. قیمت گزاف و بالای زمین در مناطق شهری تقریبا معضلی است که در تمام شهرهای عمده دنیا وجود دارد. این چالش سبب می گردد تا هر متر مربع از واحدهای مسکونی و تجاری ارزش فوق العاده ای پیدا نموده و این واحدها به سمت کوچک تر شدن حرکت نمایند. شیشه بالکن همان گونه که از اسمش پیداست در بالکن واحدها قرار می گیرد. وظیفه اصلی آن اضافه کردن بالکن به متراژ خانه با حفظ کاربرد آن است.

طرحی مدرن از بالکن شیشه ای

یکی دیگر از کاربردهای اصلی شیشه بالکن حفظ خانه از آلودگی های صوتی و آلاینده های محیطی است. هوای شهری دارای مقادیر زیادی ریزگردهای مضر و باکتری های محیطی است. همچنین حمل و نقل و جمعیت زیاد آلودگی صوتی را تشدید می نماید.

دیوید کالین وود David Colleenwood از نظریه پردازان معماری در مقاله ای منتشر شده در سایت Glass Pty Ltd برای شیشه های بالکن بیش از 13 فایده بر شمرده است که با هم می خوانیم:

شفافیت و جذابیت!

با استفاده از شیشه بالکن هیچگاه دید شما مسدود نشده و همواره مناظر پیش روی شما خواهد بود. درواقع شما به دور خود دیوار کشیده اید اما دیوار شیشه ای! یک بالکن شیشه ای فریم لس (بدون فریم) دیگر حتی کوچکترین تغییری در نمای شما ایجاد نخواهد نمود.

تنوع قاب

یکی از بهترین امکاناتی که شما در بالکن شیشه ای با آن روبرو خواهید بود تنوع قاب های انتخابی است. طرح های چوب و استیل به همراه گستره ای فراوان از رنگ های پارتیشن شیشه ای شما را با نمای ساختمان سازگار نموده و هارمونی آن را می افزاید.

شیشه سکوریت شیشه ای برای تمام فصول!

بسیاری از شهرها (همانند تهران) در روزهای تابستان دمایی نزدیک به 40 درجه سانتی گراد و در زمستان تا -10 درجه را تجربه می نمایند. همچنین در فصل هایی مانند پاییز یا بهار فاصله دمایی روز تا شب گاهی به نزدیک 20 درجه می رسد. این شوک های دمایی تنها با شیشه سکوریت قابل تحمل است و شیشه سکوریت متریال اصلی شیشه بالکن است.

به خانه خود شخصیت بدهید!

حتی اگر در یک مجتمع آپارتمانی قدیمی زندگی می کنید باز هم شیشه بالکن به کار شما می آید. شیشه بالکن واحد شما را از دیگران متمایز می نماید و امکانات مترای را بیشتر. شیشه بالکن ارزش افزوده ای است که هنگام فروش واحد خود آن را درک خواهید کرد.

سریع بشور!

شیشه بالکن به دلیل قرار دریافت در معرض آلاینده های محیطی کثیف می گردد. اما شستن آن بسیار ساده است به سادگی شستن شیشه. با هر شوینده ای که شیشه را می شویید با همان شیشه بالکن را بشویید، به همین سادگی!

یکبار برای همواره

شیشه و فریم و استیل به کار رفته در شیشه بالکن ضد زنگ بود و تقریبا عامل فرسایشی بر آنان اثر ندارد. پس هزینه ای که برای شیشه بالکن می کنید تقسیم بر سالهایی می گردد که از آن استفاده خواهید کرد اندکی بیش از رایگان!

ایمنی و ایمنی

شیشه سکوریت به شیشه ایمنی نیز معروف است. شیشه سکوریت به کار رفته در بالکن شیشه ای نه تنها ایمن بوده و در هنگام شکستن به جای خرد شدن پودر می گردد بلکه در روبرو با شوک های حرارتی و عوامل بیرونی نیز بسیار ایمن عمل خواهد نمود.

پرفکت به معنای واقعی

برای آن که یک کالا و یک خدمات از هر نظر عالی به نظر بیاید باید زیبایی، دوام و صرفه مالی را با هم داشته باشد. شیشه بالکن همه این فاکتورها را با هم دارد!

کاهش مصرف انرژی

در زمستان اگر بخواهید به بالکن عادی خانه بروید و از منظره باریدن برف لذت ببرید قطعا باید لباس گرم بپوشید و … . اما با وجود بالکن شیشه ای نه تنها این کار لازم نیست بلکه با ایجاد مانعی در برابر سرما مصرف انرژی خود را نیز بسیار کاهش می دهید.

شیشه ای برای امنیت بچه ها

بچه ها تا 4 سالگی درک درستی از ارتفاع ندارند و بی محابا به سمت آن می فرایند. نصب یک بالکن شیشه ای خیال شما را برای همواره از بازی بچه ها در بالکن راحت می نماید. و همین طور می توانید از شیشه سکوریت برای سرویس بهداشتی خود استفاده نمائید و شیشه حمام کاری مدرن از تکنولوژی مدرن امروزی است.

دوام

برای شیشه سکوریت پایانی تعریف نشده است و دوام آن همیشگی است. پس اگر از آن خوب نگهداری کنید شیشه بالکن شما احتیاج به تعویض و تعمیر نخواهد داشت.

بدون مراقبت خاص

شیشه های سکوریت بالکن تقریبا به هیچ گونه مراقبتی احتیاج ندارند. در واقع اگر خوب شستشو شوند کافی است. تنها گاهی رگلاژ یا بازدید یراق آلات احتیاج دارند.

متراژ را بیافزایید

اگر واحد مسکونی یا تجاری شما کوچک است و شما یک بالکن دارید می توانید با شیشه بالکن آن را به متراژ کلی بیافزایید ! با این کار شما بدون خرید حتی یک متر زمین متراژ واحد خود را افزایش داده اید! شیشه بالکن در واقع هزینه اضافی نیست بلکه از هزینه هایی چون افزایش متراژ، مصرف انرژی و .. نیز خواهد کاست.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: ساختمانچی
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21574

به "طرحی مدرن از بالکن شیشه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرحی مدرن از بالکن شیشه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید