عرضه اولیه چند شرکت دانش بنیان در فرابورس

به گزارش بلاگ پو، مدیرعامل فرابورس گفت: تا خاتمه سال تلاش می کنیم عرضه اولیه چندین شرکت از مجموعه های بزرگ را در فرابورس داشته باشیم.

عرضه اولیه چند شرکت دانش بنیان در فرابورس

به گزارش خبرگزاری مالی ایران، امیرهامونی درباره شرایط حاکم بر بازار سرمایه گفت: با توجه به موج نقدینگی در بازار سرمایه، در هفته های آینده عرضه های اولیه خوبی در بازار خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا پایان سال عرضه های اولیه پتروشیمی اریا ساسول، شرکت های زیر مجموعه شستا، صباتامین و شرکت های دانش بنیان داشته باشیم.

مدیرعامل فرابورس ادامه داد: با توجه به موج افرادی که تازه وارد بازار سرمایه می شود باید از تخصص لازم برای ورود به بازار سرمایه برخوردار باشند و نباید ورود به بازار سرمایه را به عنوان شغل دوم در نظر بگیرند.

هامونی اضافه نمود: ما با توجه به زیرساختها، بازار را مدیریت می کنیم، اما افراد باید به سطحی از سواد مالی کافی برسند و وقت و اگاهی کافی برای حضور در بازار بورس داشته باشند.

وی ادامه داد: مردم باید از طریق صندوق های سرمایه گذاری وارد بازار شوند و به فضای مجازی اطمینان نکنند و از افراد متخصص دارای مجوز از سازمان بورس استفاده و مشاوره برای حضور در بازار بگیرند.

مدیرعامل فرابورس بیان نمود: باید فرهنگ سهامداری را گسترش دهیم و از این بازار ثروت افرینی کنیم و با نگاه بلند مدت در بازار و با کمک دستگاه های مرتبط از جمله سازمان بورس بهترین فرصت برای همه و برای اقتصاد ایران رقم بخورد.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21411

به "عرضه اولیه چند شرکت دانش بنیان در فرابورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه اولیه چند شرکت دانش بنیان در فرابورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید