عرضه Guilty Gear: Strive برای بهار در نظر گرفته شد

به گزارش بلاگ پو، جدیدترین شماره مجموعه بازی های گیلتی گیر برای عرضه در سال آینده میلادی در نظر گرفته شده بود. سازندگان این بازی در قالب خبری جدید، محدوده زمانی عرضه Guilty Gear: Strive را معین نموده و هم چنین گفته اند که می توانیم انتظار عرضه بازی روی پلی استیشن 5 و کامپیوتر را هم داشته باشیم.

عرضه Guilty Gear: Strive برای بهار در نظر گرفته شد

بازی Guilty Gear: Strive در ابتدا فقط برای کنسول پلی استیشن 4 و دستگاه های آرکید رونمایی شده بود. این شماره جدید مجموعه بازی های گیلتی گیر، روی موتور پایه جدیدی ساخته می گردد و از نظر گرافیکی، جهشی عظیم برای این مجموعه بازی ها را نشان می دهد؛ جهشی که از نظر فنی و چه از نظر هنری سطح بازی را بسیار بالاتر برده است.

در خبری تازه، استودیوی بازی سازی آرک سیستم ورکس اعلام نموده است که همزمان با نسخه پلی استیشن 4 قرار است بازی Guilty Gear: Strive روی پلی استیشن 5 و هم چنین کامپیوتر (در فروشگاه استیم) عرضه گردد.

تریلری جدید برای اعلام این خبر منتشر شده که معرفی دو شخصیت جدید را هم در خود جای داده است. این دو شخصیت جدید Leo Whitefang، از شخصیت های همیشگی مجموعه و Nagoriyuki هستند. شخصیت Nagoriyuki برای اولین بار به مجموعه اضافه می گردد و یک خون آشام با سبک و سیاق سامورایی است. مثل همواره با طراحی شگفت انگیزی برای این دو شخصیت طرف هستیم.

شرکت سازنده بازی گفته که مهر ماه می توانیم منتظر معرفی شخصیت کاملا جدیدی برای این بازی باشیم.

بازی Guilty Gear: Strive قرار است بازنگری تازه ای به این مجموعه بازی های مبارزه ای باشد؛ طوری که سیستم مبارزه ای جدید را در خود جای داده و بسیاری از مکانیک های همیشگی گیلتی گیر در آن کاملا از نو تعریف شده اند.

می توانید در ادامه تریلر جدید Guilty Gear: Strive را که به معرفی این دو شخصیت جدید می پردازد، تماشا کنید. تعدادی تصویر هم از این دو شخصیت در ادامه برای تان قرار داده ایم.

منبع: Gematsu

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 31241

به "عرضه Guilty Gear: Strive برای بهار در نظر گرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه Guilty Gear: Strive برای بهار در نظر گرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید